Land Rover Defender оновився, став потужнішим та комфортнішим.
Defender L663, представлений чотири роки тому, освіжили. Зовні позашляховик майже не змінився, але отримав нові опції для розкішних подорожей, оптимізований набір пакетів додаткового обладнання та особливу версію Sedona Red. Не оминули і двигун: «Дефендеру» дістався новий мотор D350 — найпотужніший «дизель» у його історії.
Оновлений Land Rover Defender отримав модернізований дизельний двигун D350. Він розвиває 345 кінських сил, що у 49 сил більше, ніж в D300. Крутний момент зріс на 50 Нм, до 700 Нм. Окрім віддачі, інженери збільшили швидкість відгуку. Інші варіанти, включаючи флагманський V8, залишилися у попередньому вигляді.
Інші нововведення стосуються рівня комфорту: у ряді комплектацій доступний пакет Signature Interior Pack, стандартний для Defender X та V8. Він додає електрорегілювання передніх сидінь у 14 напрямках, функції обігріву, вентиляції та пам’яті, а також підголовники з крильцями. Доповнений пакет приємнішими на дотик матеріалами оздоблення та кишеньками для зберігання дрібниць.
Для “довгого” Defender 130 доступний пакет Captain’s Chairs з “капітанськими” кріслами другого ряду з тонкими підлокітниками та досить великою відстанню між ними, завдяки якому пасажирам буде легше пробиратися до третього ряду.
До речі, серед переглянутих пакетів є Cold Climate Pack з різними обігрівами і версія для дуже холодного клімату, буксирувальний комплект, набори з різними помічниками і пневмопідвіскою. А Convenience Pack додасть регульоване світло в салоні, аудіосистему Meridian, холодильник та плавне закриття п’ятих дверей.
Ще одна новинка – спецверсія 110 Sedona Edition, названа на честь міста Седона у штаті Арізона. Вона має темно-червоний відтінок кузова Sedona Red, натхненний місцевим рельєфом, темний декор, додатковий багажник і 22-дюймові колеса Gloss Black. На капоті є наклейка, що є топографією Седони. Продаватиме такий варіант лише один рік.
Тим часом Land Rover готується представити найпотужніший і найшвидший Defender. Позашляховик з приставкою Octa отримає адаптивну пневмопідвіску 6D Dynamics і «бітурбовісімку» BMW з 48-вольтовою надбудовою. Дебютує Defender Octa до кінця поточного року.