Компанія Lotus розсекретила електричний ліфтбек Emeya.
Він ділить платформу та силові установки з кросовером Eletre і стане на конвеєр у 2024 році. Новинці обіцяно адаптивну пневмопідвіску, активну аеродинаміку, розкішне оздоблення салону та проекційний AR-дисплей діагоналлю 55 дюймів, на який підтягуються дані з навігації та електронних асистентів.
Свою третю електричну модель Lotus належить до класу Hyper GT. Тобто як мінімум у семантичному плані Emeya вище за рангом Lamborghini Lanzador, що має префікс Ultra. Аналогічно кросоверу Eletre, перша з часів Carlton чотиридверка побудована на платформі Electric Premium Architecture (EPA). Це рекламна назва архітектури Sustainable Experience Architecture (SEA), на розробку якої Geely витратила 2,5 мільярда доларів. У випадку з “Лотусом” йдеться про версію SEA-S, хоча у “візка” є ще чотири різновиди.

На практиці SEA-S має забезпечити неймовірно «чистий» за мірками електрокарів досвід водіння. Допоможе в цьому адаптивна пневмопідвіска, що до тисячі разів на секунду «промацує» дорогу перед автомобілем, і продумана аеродинаміка. Кузов Emeya буквально пронизаний повітряними каналами. У перенаправленні потоків беруть участь вісім вентиляційних отворів. Вони оптимізують струм повітря навколо машини та охолоджують гальма, мотори та батарею. Плюс до всього є комплекс активної аеродинаміки: тут і заслінки в бампері, і передній щиток, і рухомий дифузор, і дворівневий спойлер, що генерує притискне зусилля 215 кілограмів.
Набір силових установок Emeya аналогічний до Eletre. Базові версії ліфтбека отримають двомоторну систему потужністю 612 кінських сил і 710 Нм моменту, що крутить. У машин із приставкою R віддача зросте до 918 сил та 985 Нм. Всім варіантам належить батарея ємністю 102 кіловат-години, повної зарядки якої має вистачити на 500—600 кілометрів. Цільові динамічні показники такі: розгін до ста – 2,78 секунди; з 80 до 120 кілометрів на годину – менше 2 секунд; максимальна швидкість – 256 кілометрів на годину.

Для обробки салону Emeya використовують матеріали на основі сучасних волокон, що знизить вагу, а заразом дозволить звітувати про зменшення викидів вуглекислого газу. Внутрішнє оздоблення обіцяють прикрасити шкірозамінником Ultrafabrics, натуральною «наппою», алькантарою та декоративними накладками, на які методом вакуумного напилення (PVD-процес) нанесений алюміній. Крім того, Lotus стане першим автовиробником, який використовує бавовняну нитку, отриману шляхом переробки одягу та відходів швейної галузі. Список обладнання Emeya включатиме аудіосистему KEF з просторовим звуком та проекційний AR-дисплей діагоналлю 55 дюймів.
Більше інформації про Emeya британці обіцяють розкрити до кінця року. Початок виробництва чотиридверок намічено на 2024-й. Ключовими ринками для моделі, швидше за все, стануть Велика Британія, Німеччина, Нідерланди, Бельгія, Франція, Італія, Норвегія, Швеція та Швейцарія.