Якщо ви хочете полегшити свій гаманець на пару сотень тисяч доларів, ви можете побалувати себе Ferrari SF90. Витончений італієць має велику потужність у поєднанні з відмінною керованістю, завдяки добре підібраному шасі та комунікативному кермуванню. Простіше кажучи, якщо ви шукаєте щось ще більш захоплююче, вам доведеться взяти участь у гонках, якщо тільки ви не придбаєте Ferrari 488 Challenge 2018 року, про яку йтиме мова.
Продавець Sasso Automotive стверджує, що це перший у світі Ferrari 488 Challenge, дозволений для дорожнього руху.
Дилерський центр у Великобританії не поділився жодними подробицями щодо перетворення, але зазначає, що процес був здійснений професійною гоночною командою.

Кілька модифікацій полегшили роботу італійця з центральним розташуванням двигуна, наприклад камера заднього виду. Придивіться уважніше, і ви помітите, що спартанська центральна консоль тепер має елементи керування звуковим сигналом і аварійними вогнями. Липку гоночну гуму замінили на дозволені для дорожнього руху шини Michelin Pilot Sport Cup 2. В інших місцях у передніх вентиляційних отворах розміщено пару денних ходових вогнів, що виглядають як післяпродажне обслуговування.
Це, безсумнівно, спричинить переполох, коли ви заскочите в місто за молоком, особливо завдяки яскравій лівреї Gulf Oil. Плівка була на машині з салону, але дилерський центр буде радий її зняти на вимогу нового власника.
Чотирирічний Ferrari використовувався економно, проїхавши лише 800 кілометрів. 3,9-літровий V8 з турбонаддувом ледве обкатали, але із заявленою потужністю 660 кінських сил і 560 фунт-фут це завдання повинно виявитися веселим.

488 GTB, на якому він базується, вже є швидкісним автомобілем, але завдяки змін від Challenge він став ще швидший. Перехиляючи чашу терезів у 2954 фунтів, цілеспрямований італієць здатний досягати 100 км/год лише за 2,8 секунди. Можна з упевненістю припустити, що ця конкретна модель трохи важча, враховуючи різні модифікації, необхідні для того, щоб зробити її дозволеною на дорогах.
Хоча це цікаво, ми не можемо уявити, чому хтось хоче їздити на гоночному автомобілі по дорозі. Так, ідея звучить дуже привабливо, але пам’ятайте, що Challenge не має жодної зі стандартних зручностей 488. Немає радіо чи супутникової навігації, і хоча ці гоночні сидіння виглядають круто, ми не надто впевнені, що вони будуть зручними, коли ви застрягнете в пробці. Без звукоізоляційних матеріалів, які є в дорожньому автомобілі, це, ймовірно, призведе до виснажливих поїздок.
Раніше theROAD. писали, що Porsche присвятив Cayman гонці 1967 року.