Компанія Mitsubishi представила пікап L200 шостого покоління.
L200, також відомий як Triton, зі зміною покоління зберіг рамну конструкцію, але рама тепер нова —вона міцніша і жорсткіша, ніж у попередника. Крім того, пікап перетворився і обзавівся новим потужнішим дизельним двигуном. А ось модні опції, на кшталт цифрової панелі приладів та сенсорного блоку керування клімат-контролем, Трітону не покладено.
L200 п’ятого покоління був присутнім на ринку з 2014 року, а 2018-го пережив рестайлінг. Тепер же до запуску готується шоста генерація пікапа, яку неважко відрізнити від попередника: у неї брутальніший кутастий кузов, збільшена решітка радіатора і нова двоярусна оптика. У самій компанії нову дизайнерську концепцію називають Beast Mode (режим звіра).
Новий L200/Triton за всіма параметрами перевершує модель п’ятого покоління – він вищий, довший і ширший, збільшилася відстань між осями. Кузов став міцнішим за рахунок використання надвисокоророчної сталі, міцнішою стала і рама: жорсткість на кручення збільшилася на 60 відсотків, а на вигин — на 40 відсотків. Попереду пікап має незалежна підвіска на подвійних поперечних важелях, ззаду — нерозрізний міст на ресорах. Задні гальма у Тритона барабанні.
У салоні, як і раніше, аналогова панель приладів і велика кількість фізичних кнопок, при цьому сам салон став просторішим, а в обробці тепер використовується більш якісний пластик. Поліпшилась і якість матеріалів оббивки крісел.
«Шостий» L200/Triton запропонують із новим дизельним двигуном, що вперше дебютував минулого року на Nissan Caravan. Це 2,4-літровий агрегат, який доступний у трьох варіантах форсування — 150 кінських сил, 184 сили і 204 сили, причому раніше 204-сильної модифікації пікап не мав. Агрегат працює з шестиступінчастою “механікою” або шестидіапазонним автоматом Jatco. Привід — задній чи повний. Причому повнопривідних версій дві: повнопривідний жорстко-підключається Easy Select 4WD і Super Select 4WD-II з центральним диференціалом (розподіляє тягу в пропорції 40:60 на користь задньої осі), знижувальною передачею і кількома режимами роботи для різних типів покриття.
Ще одна новація – система AYC (Active Yaw Control), яка підгальмовує внутрішнє переднє колесо для зменшення радіуса повороту. Також з’явилися електропідсилювач керма, адаптивний круїз-контроль та комплекс електронних помічників, включаючи систему утримання в смузі руху.