Сага про каліфорнійський електромобільний стартап Faraday Future сповнена суперечок, але компанія нарешті на порозі виведення на ринок свого розкішного позашляховика FF 91. Серійна модель нещодавно зійшла з конвеєра, що означає, що клієнти зможуть нарешті отримати електромобіль, який довго відкладався.
Інтер’єр виглядає особливо вражаюче з масивним 27-дюймовим екраном для розваг, і тепер Faraday Future має ще один атрибут, яким може похвалитися перед потенційними покупцями та інвесторами.
FF 91 щойно отримав офіційний запас ходу в 613 км від Агентства з охорони навколишнього середовища США, перевершивши початкові оцінки Faraday Future. Щоб побачити цей запас ходу в перспективі, Tesla Model X може проїхати лише 580 км у своїй скромній п’ятимісній конфігурації з 20-дюймовими колесами Cyberstream.
Підтвердження EPA нашого запасу ходу в 613 км є справді захопливою новиною для FF і підтверджує те, що ми знаємо про FF 91: лідер у сегменті FF 91 стане першим високопродуктивним, розкішним, інтелектуальним EV та переверне очікування клієнтів щодо досвіду як водія, так і пасажира.
Карстен Брейтфельд, генеральний директор Faraday Future
«Наша інтегрована силова система з літій-іонною акумуляторною батареєю ефективно перетворює енергію батареї для живлення транспортного засобу та ефективно відновлює та повторно використовує енергію гальмування для оптимізації та збільшення запасу ходу. Провідна техніка FF у сегменті забезпечує значний крок вперед у технологіях електромобілів, забезпечуючи величезну потужність. збільшення діапазону EV”, – додав він.
Хоча Faraday розхвалює вражаючий запас ходу FF 91, цифра трохи менш вражаюча, якщо врахувати, що в автомобілі використовується акумуляторна батарея ємністю 130 кВт-год, що на 30% більше, ніж у Tesla в Model X. Додаткові 30 миль (8,5 %) із додатковими 30 кВт-год звучить менш вражаюче, ніж на перший погляд. На захист Фарадея можна сказати, що FF 91 Futurist більше конкурує з Model X Plaid, яка може проїхати лише 333 милі.
Він оснащений трьома електродвигунами, які в поєднанні генерують 1050 кінських сил і 1328 фунт-фут крутного моменту, що забезпечує розгін 0-60 миль/год всього за 2,39 секунди.
«Отримання сертифікації від Агентства з охорони навколишнього середовища Сполучених Штатів є величезним кроком у тому, щоб передати цей автомобіль у руки наших користувачів, і я надзвичайно пишаюсь нашою командою. Ми в захваті від цих видатних результатів діапазону, які говорять про якість нашого дизайну та виконання продукту», – додав Брайтфельд.
Інформація про ціну наразі невідома, але очікується, що вона коштуватиме десь нижче 200 000 доларів США за топовий варіант і приблизно 120 000 доларів США за базову модель.
Раніше VW представила GEN.TRAVEL Design Study – автомобіль майбутнього.