Продаж нового Toyota Prius різко зріс.
У листопаді минулого року дебютував Prius нового покоління: знаменитий гібрид зберіг форм-фактор п’ятидверного ліфтбека і обзавівся новими силовими установками, включаючи потужність 223 кінські сили, що заряджається. Ревізія припала до вподоби покупцям. Як показує звіт про продаж із США, попит на Пріуси у першому кварталі 2024 року підскочив майже на 140 відсотків — до 13 327 реалізованих екземплярів.
Для порівняння – за перший квартал 2023 року Toyota вдалося продати лише 5586 Prius. Але навіть торішній результат перевищує показник електрокара Toyota bZ4X у січні-березні 2024 року: господарів знайшли лише 1897 кросоверів. Його “двійник” під маркою Lexus відстає майже на 300 одиниць.
Загалом квартал видався для північноамериканського підрозділу Toyota вдалим. Було продано 565 098 машин, що на 20,3 відсотка більше ніж за той же період 2023 року. Зростання обумовлено збільшенням попиту моделі Prius , RAV4, Corolla і Corolla Cross, кожна з яких доступна в гібридному варіанті.
Найбільш популярний на ринку США седан Camry: на ньому зупинили свій вибір 78337 американців (плюс 18,6 відсотка). Сплеск інтересу продемонстрував і пікап Tundra – 36 215 проданих машин (плюс 31 відсоток).
Керівництво Toyota неодноразово негативно відгукувалося про шлях тотальної електрифікації, який став багато виробники. Для себе японський автогігант вибрав інший шлях – розвиток різноманітних силових установок, включаючи водневі . Минулої осені він визнав , що водневий седан Mirai так і не зміг стати успішним.