У США продають один із найрідкісніших BMW M3.
Седан M3 CRT у кузові E90 випустили для демонстрації можливостей використання у конструкції композитних матеріалів. З вуглепластику в CRT були зроблені капот, дах, елементи повітрозабірника в передньому бампері, спинки передніх сидінь та спойлер на кришці багажника. Були й інші нововведення на кшталт регульованих амортизаторів та перекаліброваної системи стабілізації. Навіть двигун у CRT був не простий, а від купе M3 GTS.
Американський дилер Enthusiast Auto Group виставив на продаж одну з рідкісних BMW M3 (E90) – CRT. Абревіатура розшифровується як Carbon Racing Technology. Усього було випущено 67 таких машин, а головною причиною їхньої появи стало бажання німців показати нові технології виготовлення деталей з вуглепластику. Наприклад, капот зробили з двох CFRP-панелей із сердечником з арамідних сот. У випадку зі спинками передніх сидінь стільники були з переробленого паперу. Це дозволило заощадити 45 кілограмів маси, а з урахуванням встановленого обладнання – усі 70.
Під капот M3 CRT прописався двигун від M3 GTS (E92) – “вісімка” 4.4 потужністю 450 кінських сил і 440 Нм моменту, що крутить, пару якої склав семиступінчастий “робот” M DCT з функцій Drivelogic. Заодно седану дісталася спортивна вихлопна система з титановим глушником, амортизатори з роздільними регулюваннями стиснення та відбою, посилений задній підрамник, шестипоршневі гальмівні механізми та задні сидіння з покращеною бічною підтримкою.