Найбільший електричний кросовер Kia EV9 виявився потужним та динамічним. Щоправда, за топову установку з двома електромоторами, які сумарно розвивають 385 кінських сил та забезпечують п’ятиметровому кросоверу розгін до «сотні» за 5,3 секунди, доведеться доплатити.
Розкрито параметри і двох інших версій Kia EV9, у яких один електромотор на задній осі – в залежності від модифікації він розвиває 204 або 218 кінських сил. У першому випадку EV9 набирає 100 кілометрів на годину за 9,4 секунд, а в другому – за 8,2 секунд.
Kia розсекретила найбільший електромобіль у лінійці ще в середині березня, проте тоді справа обмежилася офіційними фотографіями та деякими подробицями про оснащення. А через два тижні корейська компанія оприлюднила динамічні характеристики та інформацію про силові установки.
В основі моделі EV9 лежить модульна платформа E-GMP, знайома з інших електромобілів Kia та Hyundai, і на даний момент це найбільший кросовер на цьому «візку». У довжину він перевищує п’ять метрів, колісна база становить 3,1 метра, а за іншими параметрами EV9 можна порівняти з Mohave.
Для кросовера заявлено три варіанти силових установок та два варіанти батарей. Стандартний EV9 укомплектований 218-сильним електромотором, має задній привід і батарею ємністю 76,1 кіловат-години. Дальнобійніша моноприводна версія RWD Long Range оснащена мотором на 204 сили і батареєю на 99,8 кіловат-години. Запас ходу такого електрокара складає 541 кілометр, для інших варіантів пробіг на одній зарядці поки що не оприлюднений.
Найдорожчий EV9 приводить в рух двомоторна установка на 385 кінських сил, у нього повний привід і Boost-режим: при його активації момент, що крутить, короткочасно зростає з 600 Нм до 700 Нм, а час розгону до «сотні» скорочується з шести до 5,3 секунди. Місткість батареї у такого EV9 – 99,8 кіловат-години.