Удосконалення автомобільної техніки принесло багато переваг у життя пересічних автомобілістів. Такі технології, як допомога в сліпих зонах і автоматичне екстрене гальмування, роблять сучасні транспортні засоби безпечнішими, ніж будь-коли, зменшують кількість аварій і, що важливо, знижують ризик серйозних травм або смерті. Але деякі провідні експерти з безпеки стверджують, що ці системи не настільки ефективні, як мали б бути .
Ще одна особливість сучасного автомобіля, на яку часто звертають увагу, це сенсорний екран. Незважаючи на бажання покупців мати фізичні кнопки, автовиробники продовжують віддавати перевагу чистим, економічно ефективним налаштуванням, які стали звичним явищем у всій галузі.
Хоча вони виглядають вражаюче та створюють мінімалістичний вигляд, вони можуть бути не дуже безпечними. Шведська Vi Bilagare зібрала кілька нових транспортних засобів, і один старий Volvo, щоб побачити, наскільки далеко ми просунулися з точки зору ергономіки та зменшення відволікання від водіння. Результати можуть вас здивувати.
В інтересах неупередженості автомобільне видання дозволило водіям звикнути до автомобілів і відповідних інформаційно-розважальних систем. Тест був досить простим. Рухаючись зі стабільною швидкістю 110 км/год, водій виконував такі прості функції, як перемикання радіостанції, зменшення приладового освітлення (та вимикання головного дисплея) і скидання бортового комп’ютера.
Деякі транспортні засоби, такі як Volvo C40 і Dacia Sandero, показали кращі результати, ніж інші. На виконання вищезазначених завдань водіям знадобилося 13,7 і 13,5 секунди відповідно. З максимально можливих п’яти балів Volvo набрав 3,5, а Dacia – 3,75. Група Volkswagen не досягла успіху: ID.3 набрав лише 2,25 бала та потребував 25,7 секунди для виконання призначених завдань. В Seat Leon (3,25) знадобилось 29,3 секунди.
Обидва отримали погані оцінки через сенсорне управління клімат-контролем. Вночі елементи керування невидимі, оскільки вони не підсвічуються.
Незважаючи на те, що водієві потрібно 30,4 секунди, щоб виконати ці прості завдання, BMW iX набрав хороший результат, отримавши чотири бали, оскільки у німця є деякі фізичні кнопки, незважаючи на надто складний екран інформаційно-розважальної системи.
Subaru Outback (4,0) і Nissan Qashqai (4,25), отримали найкращі результати. Водієві знадобилося 19,4 секунди, щоб налаштувати все в Outback і 25,1 секунди в Nissan.
З іншого боку, найгіршим став MG Marvel R. Хоча його оцінка була вищою, ніж у VW ID.3, на 2,5 бали, тест-водієві знадобилося 44,9 секунди, щоб виконати всі завдання. Це викликає тривогу, оскільки за цей час може статися багато речей, особливо коли ви подорожуєте на великій швидкості. Що ще гірше, розташування сенсорного екрану піддалося різкій критиці.