Стала відома гама двигунів нового Skoda Kodiaq.
Кросовер вперше отримає гібридну силову установку із зарядкою від мережі, а також mHEV-систему із 48-вольтовим стартер-генератором. Кадьяку обіцяні нові матричні фари з кристалами, цифровий кокпіт з проекційним дисплеєм і розсип електронних асистентів останнього покоління. Серед них — система проактивної безпеки Crew Protect Assist, яка готує автомобіль до неминучого удару, та автопарковник Remote Park Assist.
Кросовер Skoda Kodiaq другого покоління виявиться помітно більшим і технологічнішим за попередника, про що говорять останні офіційні дані. Довжина моделі збільшиться відразу на шість сантиметрів, а об’єм багажника додасть значних 75 літрів. Нововведеннями для Kodiaq стануть матричні фари з декоративними елементами із матеріалу Crystallinium, що нагадує кольорове кришталеве скло, а також повністю змінений інтер’єр.

Тут з’явиться основний дисплей діагоналлю 12,9 дюйми, віртуальна «приладка» на 10,25 дюйми та проекційний екран. Селектор трансмісії переїде на рульову колонку, а місце, що звільнилося, на центральному тунелі займе Phone Box — охолоджуваний відсік з майданчиком для бездротової зарядки двох смартфонів. У задніх пасажирів Kodiaq вперше буде свій окремий бокс під дріб’язок і підсклянник. Крім того, заявлені спрей-очисник для дисплеїв та зроблені з екологічної сировини скребок для льоду та фірмова парасолька.
Гамма двигунів нового Skoda Kodiaq буде включати два дизельні і два бензинові агрегати, а також гібридну установку типу PHEV. Роль початкового візьме на себе 1.5 TSI mHEV (150 к.с.) з 48-вольтовим стартер-генератором та системою відключення циліндрів ACT+. Далі йтиме 2.0 TSI (204 к.с.). Дизелі – це 2.0 TDI потужністю 150 і 193 кінські сили. Всім їм належить семиступінчастий «робот» DSG, але повним приводом стандартно оснащені тільки машини зі «старшими» агрегатами.

Гібридна система Kodiaq iV буде заснована на бензиновому 1.5 TSI. ДВС працює за економічним циклом Міллера, оснащений турбокомпресором VGT і на пару з електромотором видає 204 сили. Батарея ємністю 25,7 кіловат-години забезпечить кросоверу дальність ходу на електротязі близько 100 кілометрів. Зарядити акумулятор можна буде змінним струмом потужністю 11 кіловат або постійним потужністю 50. Привід у гібрида передній. Коробка передач – шестиступка DSG.
Крім іншого, Кадьяку нового покоління дістануться просунуті системи пасивної та активної безпеки. Заявлені до дев’яти подушок, у тому числі центральна, між водієм та пасажиром, а також задні бічні; проактивна система Crew Protect Assist, яка до удару підтягує ремені безпеки, закриває вікна і люк зсуву, і функція Emergency Assist, що зупиняє автомобіль, якщо водієві стало погано. До кінця 2024 року арсенал кросовера обіцяно поповнити системою Remote Park Assist. З її допомогою паркувати машину можна буде віддалено, використовуючи спеціальний додаток.
Прем’єра нового Kodiaq відбудеться у вересні, проте виробництво товарних машин розпочнеться лише на початку наступного року.
Раніше theROAD. писали, що студенти Skoda перетворять електрокросовер Enyaq на будинок на колесах.