700 000 позашляховиків Ford та Lincoln оснастили бракованими моторами EcoBoost.
Національне управління з безпеки дорожнього руху США (NHTSA) оголосило про масштабну перевірку автомобілів Ford та Lincoln після виявлених проблем із двигунами. Виявилося, що виробничий дефект при випуску деталей бензинового турбомотора сімейства EcoBoost об’ємом 2,7 і 3,0 літра має фатальний характер, здатний призвести до тотальної поломки двигуна та необхідності повної заміни силового агрегату в зборі.
Розслідування проблеми почалося влітку 2022 року, коли власники Bronco почали скаржитися на поломки – було зафіксовано 26 випадків виходу з ладу 2,7-літрового двигуна V6 сімейства EcoBoost прямо на ходу. Під розслідування потрапили понад 25 000 Bronco 2021 року випуску, але в 2023 році з’ясувалося, що проблеми стосуються значно більшої кількості автомобілів кількох брендів і моделей. До цієї осені у Ford накопичилося 328 скарг клієнтів, 487 претензій щодо гарантійного ремонту і 809 замін моторів, що вже зламалися, на нові агрегати.
«У ході розслідування було виявлено безліч факторів, що сприяють руйнуванню впускних клапанів двигунів, що вивчаються. Ford визнав, що зламаний впускний клапан може призвести до фатального виходу з ладу двигуна, і зазначив, що після цього автомобіль зазвичай потребує повної заміни двигуна», – зазначили у NHTSA. Причиною став сплав Silochrome Lite, який стає надто крихким, якщо перегріти його під час обробки деталі на заводі.
У жовтні 2021 року автовиробник ініціював модифікацію конструкції, перейшовши на менш схильний до перегріву сплав для виготовлення клапанів, проте машини з дефектними моторами не відгукувалися з експлуатації. І навіть після низки поломок ніякої сервісної акції, як і раніше, не було оголошено. Проблема стосується понад 700 000 Ford Bronco, Ford Edge, Ford Explorer та Ford F-150, а також моделей Lincoln Aviator та Lincoln Nautilus, оснащених двигунами EcoBoost 2.7 та EcoBoost 3.0.