Компанія Porsche не буде переводити 911 на електротягу.
Німецька марка, як і багато інших, поступово «озеленятиме» свій модельний ряд: до 2030 року 80 відсотків її продажів повинні припадати на електрифіковані автомобілі. Однак 911 це не загрожує, сказав Reuters керівник одного із підрозділів компанії Карл Думс. Культовий спорткар зберігатиме ДВЗ якомога довше, зазначив він, і здійснити це можна буде за рахунок його переведення на синтетичне паливо.
До розетки послідовно підключать компактний позашляховик Macan, спортивний 718, а потім Cayenne, що займає перше місце за популярністю. Винятком у цьому ланцюжку стане 911: ймовірно, на нього і доведеться 20 відсотків продажів, що залишилися. У 2022 році його частка у загальній масі реалізованих Porsche склала 13 відсотків.
Зважаючи на все, двигун 911 залишиться в строю за рахунок переведення на синтетичне паливо, яке виготовляється з відновлюваних джерел і тому може вважатися вуглецево-нейтральним. Його використання Porsche просуває не перший рік як спосіб зберегти життя звичним силовим настановам, інвестуючи десятки мільйонів доларів.
Наприкінці минулого року німці відкрили завод із його виробництва у Чилі. Поки що його використовуватимуть у гоночних автомобілях та в центрах Porsche Experience, але в майбутньому на синтетику переведуть і серійні спорткари.
Крім Porsche, інтерес до такого палива виявляють інші виробники — BMW, Aston Martin і McLaren. Однак стати масовим воно зможе не менш як через 10 років, вважають експерти. Таким чином, виробники палива можуть встигнути до заборони 2035 року на машини з ДВС, до якої, найімовірніше, внесуть виняток для екологічної синтетики.