Електричні «емки» обійдуть із продажу паливні через п’ять років, вважають у BMW.
Компанія з ентузіазмом дивиться в електричне майбутнє: до 2027 року М-підрозділ продаватиме більше електрокарів та гібридів, ніж машин із чистими двигунами внутрішнього згоряння, прогнозує керівник BMW M Франк ван Міл. Вже через рік частка електромобілів перевищить 50 відсотків, а ще через два роки всього близько 10 відсотків «емок», що продаються, оснащуватимуться ДВС.
Зараз у модельному ряду BMW M лише два електрокари – i4 M50 та iX M60. У 2023 році до них мають приєднатися електроседани i7 M70 (G70) та i5 M60 (G60).
Крім цього, підрозділ готує “заряджений” електромобіль M EV, прототип якого показали у проморолику у серпні минулого року. В його основу ліг серійний i4 M50, перероблений у купе. Подробиць про «техніку» немає, але новинці обіцяно відразу чотири електродвигуни – по одному на кожному колесі – і система повного приводу M xDrive.
Прогнози BMW M римуються зі статистикою вже зараз. За підсумками 2022 року, в якому підрозділ відзначав 50-річний ювілей, його бестселером раптово став електрокар . Йдеться про ліфтбек i4 M50 з 544-сильною двомоторною установкою, який розійшовся у кількості рекордних 177 тисяч екземплярів. При цьому на паливні BMW та MINI попит падає.
Згідно з стратегією BMW, до 2024 року не менше 20 відсотків автомобілів, що випускаються, будуть повністю електричними. До 2025 їх кількість зросте до 25 відсотків, а до 2026 – до 33 відсотків. До кінця десятиліття BMW Group має намір продати у всьому світі більше 10 мільйонів електрокарів.
Раніше theROAD. писали, шо BMW представить 6 нових електромобілів між 2025 і 2027 роками.