Повнопривідний гібрид Chevrolet Corvette E-Ray отримав режим бернауту, як на звичайних Stingray та Z06.
Причому реалізований він не за допомогою звичної системи Line Lock, яка блокується передніми гальмами, залишаючи вільними задні. На E-Ray відключається передній електромотор, і головною труднощами стає пошук правильного зусилля натискання на гальмо педаль, інакше машина буде просто розганятися.
Представлений напередодні Chevrolet Corvette E-Ray став першим «Корветом» із гібридною силовою установкою та повним приводом. Задні колеса тут наводить смол-блок LT2 від звичайного Stingray , а ось спереду стоїть компактний електромотор, який за потреби допомагає ДВС і взагалі робить їзду безпечнішою. Наскільки активно він включатиметься в роботу, залежить від обраного режиму руху. Усього їх шість: Tour, Sport, Track, Weather, My Mode та Z-Mode.
Як з’ясував CarBuzz, є ще один прихований режим, і незважаючи на повний привід, Corvette E-Ray вміє палити гуму. Режим бернауту активується так само, як на Stingray та Z06 .
Спочатку потрібно відключити стабілізацію та трекшн-контроль. Потім потягнути він підрульові пелюстки, злегка натиснути на педаль гальма лівою ногою, а правою остаточно продавити акселератор. Коли обороти сягнуть 5000, можна відпустити пелюстки. Машина почне повільно повзти вперед, тоді як задні колеса ефектно прокручуватимуться в клубах диму.
На перший погляд, все просто, але є одна складність. Тиск у гальмівній системі має бути рівно стільки, щоб задні гальма не блокували колеса, а передні могли утримати суперкар. Через неймовірне зачеплення інженерам навіть довелося відмовити від звичної системи Line Lock , яка відключає контур задніх гальм, оскільки E-Ray все одно продовжував їхати (нагадує історію про деформацію кузова Corvette через занадто потужний двигун). Не допоміг і напрямок потоку потужності електромотора у зворотний бік. Тому його вирішили просто від’єднати від коліс.
Раніше theROAD. писали, що Chevy Corvette Z06 зламався проїхавши всього 80 кілометрів.