Седану Subaru WRX повернули “драйверську” версію TR.
Машина у такому виконанні пропонується виключно з механічною коробкою передач. У неї переналаштовано підвіску, замінено гальма і немає люка, що знизило центр ваги та масу. У рух чотиридверки наводить стандартна «турбочетвірка» 2.4, що розвиває 275 кінських сил.

У Subaru WRX цього покоління з’явилася нова топ-версія WRX TR. У ній ставка зроблена на “ще більшу продуктивність”, хоча силовий агрегат тут такий же, як у будь-якого іншого “ві-ар-ікса”. Під капотом – “турбочетвірка” 2.4 (275 л.с; 350 Нм), пов’язана з шестиступінчастою “механікою”. Привід, звичайно ж, повний, з симетричним центральним диференціалом, віскомуфтою, що блокується, і векторизацією тяги Active Torque Vectoring за допомогою гальм.
А вони у WRX TR особливі – від Brembo. Механізми йдуть із шестипоршневими супортами спереду та двопоршневими ззаду, збільшеними роторами, колодками та головним циліндром. Інше нововведення TR — перекаліброване кермо, яке в поєднанні з більш жорсткими пружинами та амортизаторами зі зміненими характеристиками демпфування загострило відгуки. Також варто відзначити штатні шини Bridgestone Potenza S007, які покращили зачіп на сухому та вологому асфальті.

WRX TR – перший WRX, оснащений одночасно “механікою” та комплексом безпеки EyeSight. У салоні седана стоять обтягнуті мікрофіброю крісла Recaro (у водія – з електричним регулюванням) і мультимедіа Subaru Starlink з дисплеєм діагоналлю 11,6 дюйма. Від люка, який є у WRX Limited, довелося відмовитися, щоб трохи виграти в масі та знизити центр ваги. Скільки коштуватиме новинка, поки невідомо — ціни назвуть трохи згодом. Зараз порядок такий: за базовий WRX просять 30 600 доларів, за топовий WRX GT – 43 400.