Компанія Toyota представила мінівен Alphard нового покоління.
Великий мінівен Alphard перейшов у четверте покоління, а разом із ним дебютував і його брат-близнюк Vellfire, і це його третя генерація. Модель зберегла відомий силует і габарити, а от фірмової заваленої вперед другої стійки, яка була фішкою всіх Альфардів з моменту появи на ринку в 2002 році, Toyota позбавилася. Зате з’явився незвичайний «злам» підвіконної лінії між передніми та задніми дверима. А головна зміна в моторній гамі – з неї виключили мотор V6.
Зі зміною покоління Alphard перебрався на модульну платформу GA-K – для однооб’ємника її модернізували та підсилили. Жорсткість кузова збільшилася на 50 відсотків порівняно з попередником, а рівень вібрацій знизився на третину. У Vellfire у свою чергу з’явилася розпірка в передній частині, відрізняються і налаштування підвіски – у мінівена вони більш спортивні. Крім того, Alphard і Vellfire відрізняються оздобленням та декором.
І у Alphard, і у Vellfire салон із двома роздільними кріслами на другому ряду та тримісним диваном на третьому ряду – спинки останнього складаються вертикально вздовж бортів. Сам салон став просторішим за рахунок додаткового простору між рядами, з’явилися 62-сантиметрові ручки для пасажирів та висувні підніжки. Вже в базовій версії пасажирські крісла мають електричне регулювання, підігрів та вентиляцію, а в топовій комплектації для пасажирів передбачені сенсорні дисплеї, вбудовані в підлокітники.
На стелі з’явився великий блок, який у самій Toyota називають Super-Long Overhead Console – там знаходяться дефлектори вентиляції, керування клімат-контролем та лампи, туди ж винесені і кнопки склопідйомників. По блоках цієї консолі — скляні секції даху з окремими шторками.
Alphard має кілька модифікацій. Перша – з бензиновим мотором об’ємом 2,5 літра потужністю 182 кінські сили та варіатором. Друга — гібридна на 250 сил, до складу силової установки якої входять «атмосферник» 2.5 та електромеханічний варіатор із тяговим електромотором.
Така ж бензоелектрична версія є і Vellfire, а ось базовим двигун у нього інший – «турбочетверка» 2.4, що розвиває 279 сил. Привід може бути переднім або повним, у другому випадку на задній осі встановлено додатковий електродвигун на 54 сили. Пізніше список модифікацій поповниться і гібридом, що підзаряджається.
Ціни вже відомі: Toyota Alphard коштує від 5400000 ієн, а Vellfire – від 6 550 000 ієн. Складання обох моделей організовано на потужностях заводу в Інабі, який, згідно з виробничим планом, випускатиме по 8,5 тисяч мінівенів на місяць. 70 відсотків від цього обсягу припаде на Alphard, 30 відсотків, що залишилися, — на Vellfire.
Раніше theROAD. писали, що Toyota розсекретила дату прем’єри кросовера C-HR нового покоління.