Toyota натякнула на серійне виробництво суперкросовера Lexus.
Генеральний директор австралійського підрозділу японської марки Джон Паппас натякнув на швидкий початок виробництва LBX Morizo RR. У відповідь на пряме питання топ-менеджер не підтверджував серійне втілення сміливого концепт-кара. Однак пан Паппас сам згадав «заряджений» варіант LBX на презентації звичайної версії кросовера і дав зрозуміти, що такий варіант дуже цікавий.
Lexus LBX Morizo RR дебютував у січні, і тоді голова ради директорів Toyota Акіо Тойода не виключив старту продажів протягом року. Однак більше жодних заяв про майбутнє концепт-кара не було. Відвертість австралійського топ-менеджера може означати, що суперкросовер все-таки вийде обмеженим тиражем у версіях з правим кермом.
За технікою «заряджений» Lexus LBX повторює оновлений Toyota GR Yaris : трициліндровий турбомотор 1.6 (304 сили, 400 Нм) поєднується з 8-ступінчастим автоматом та повним приводом. Відмінності від вихідного варіанта значні, адже звичайний паркетник – це передньопривідний гібрид із скромним 1,5-літровим двигуном.
Шанси на серійне втілення Lexus LBX Morizo RR великі, адже цей проект — дітище самого Акіо Тойоди, який виступає в гонках під псевдонімом Морізо і, як кажуть, використовує «заряджений» паркетник як власний автомобіль. Раніше таких безкомпромісних кросоверів у портфоліо Lexus не було.