Компанія Toyota оновила гарячий GR Corolla Circuit Edition.
Хетчбек, що полюбився публіці, вирішили залишити в лінійці GR Corolla принаймні на ще один рік, додавши Circuit Edition деякі поліпшення в порівнянні з варіантом 2023 модельного року. Серед них – новий кузовний відтінок Blue Flame, сині елементи в декорі інтер’єру та алюмінієві 18-дюймові колісні диски, запозичені у лімітованого двома сотнями екземплярів Morizo Edition.
Колеса Toyota GR Corolla Circuit Edition 2024 модельного року взули у шини Michelin Pilot Sport 4S. Крім цього, Toyota внесла невеликі зміни в налаштування шасі, щоб поліпшити керованість, і підкоригувала передні повітропроводи для аеродинаміки. Були замінені болти кріплення кермового механізму та задньої підвіски, а преміум-аудіосистема JBL тепер у списку стандартного оснащення.
Дах із вуглецевого волокна, покладений Circuit Edition, збережений. Те ж стосується обробки сидінь замшею Brin Naub, збільшеного глянсово-чорного спойлера і диференціалів Torsen, що самоблокуються.
Під капотом теж без змін: хот-хетч оснащений «турботрійкою» G16E-GTS об’ємом 1,6 літра, що розвиває 304 кінські сили і 369 крутного моменту. Коробка передач – шестиступінчаста “механіка” iMT з короткохідною лаштункою.
Посвіжіла GR Corolla Circuit Edition надійде у продаж восени 2023 року і буде випущена в кількості 1600 штук. Ціна поки невідома, але торішній хетчбек стартував із 36 995 доларів. Ймовірно, зі зміною модельного року вартість трохи підвищиться.
Раніше theROAD. писали, що Toyota Corolla з мотором на рідкому водні спалахнула під час випробувань.