Компанія Toyota привезла на африканське ралі гібридний Hilux.
Вже відомо, що пікап вийде на ринок Австралії в першій половині 2024 року і підкуповуватиме низькою витратою палива та покращеною динамікою. Двигун такої машини – це дизель 2.8, який без 48-вольтової надбудови розвиває 204 кінські сили та 500 Нм крутного моменту. Коробка – шестидіапазонний автомат. Крім MHEV-системи, у гамі моделі залишаться молодший дизель 2.4 та бензиновий агрегат об’ємом 2,7 літра.
У пікапа Toyota Hilux з’явиться серійна гібридна версія. Прототип такої машини компанія привезла на етап WRC у Кенії, а Toyota Australia заявила, що Hilux MHEV додадуть до місцевої гами вже в першій половині наступного року. Установці MHEV на базі дизеля 2.8 у парі з шестидіапазонним автоматом стандартно пропонуватиметься для виконань 4×4 SR5 та Rogue Double Cab.
Додавання стартера-генератора знизить витрату на 10 відсотків, але ніяк не вплине, скажімо, на буксирувальні можливості. Більше того, на гібридних «Хайлаксах» з’явиться система старт-стоп, помітно зменшиться шумо- та вібронавантаженість. Також обіцяно покращену продуктивність. Іншими словами, пікапи з 48-вольтовою системою будуть трішки потужнішими.
