Компанія Toyota випустила колекційну GR Supra GT4.
Видання 100 Edition присвячене випуску 100-ї гоночної «Супри» і буде випущено в кількості всього трьох штук. Ціна – як у Porsche 911 Turbo, 220 тисяч євро. За цю суму покупець отримає власне трекове купе. Воно хоч і не омологоване за правилами класу GT4, але цілком підійде для трек-днів.
У 2022 році Toyota випустила дуже рідкісну GR Supra GT4 50 Edition . Так у компанії відзначили продаж 50-го за рахунком GR Supra GT4. Тираж лімітованої версії становив лише шість екземплярів, за кожен з яких просили 175 тисяч євро.
![](https://theroad.in.ua/wp-content/uploads/2023/09/Toyota-vypustyla-osoblyvu-GR-Supra-za-tsinoiu-Porsche-911-Turbo2-1024x677.jpg)
Доставку клієнту 100-й гоночний «Супри» вирішено відсвяткувати за тією самою схемою. GR Supra GT4 100 Edition випустять у кількості трьох штук, по одній для Європи, Північної Америки та Азії. В її основу ляже GR Supra GT4 Evo. Але через відсутність омологації за правилами класу машина буде придатна хіба що для трек-днів.
Від гоночної GR Supra GT4 колекційне купе відрізняється кольором Plasma Orange, більшим вентиляційним прорізом на капоті і новими крильцями-канардами. Інші особливості – LED-фари для довгих гонок, вуглепластикові корпуси бічних дзеркал, вихлопна магістраль без глушника та пасажирське крісло з вишивкою 100 Edition.
![](https://theroad.in.ua/wp-content/uploads/2023/09/Toyota-vypustyla-osoblyvu-GR-Supra-za-tsinoiu-Porsche-911-Turbo3-1024x677.jpg)
Під капотом купе стоїть рядна «шістка» 3.0 (BMW B58B30C) з одним двопотоковим турбокомпресором, що розвиває 450 кінських сил і 660 Нм моменту, що крутить. Коробка передач – це модифікований восьмидіапазонний “автомат” ZF з підрульовими перемикачами. Приставка Evo означає, що машина також оснащена амортизаторами KW останнього покоління, новим стабілізатором та переналаштованою АБС.