Шестиколісний пікап на базі нового “Геліка” продадуть на аукціоні.
Аукціонний будинок Bring & Trailer виставив на продаж доопрацьований Mercedes — AMG G 63 зразка 2019 року. Проект трансформації позашляховика у вантажівку – справа рук американського ательє Apocalypse. Фахівці постаралися зробити новий «Гелендеваген» подібним до історичної спецверсії 2014 року. За два дні до закінчення торгів найвища ставка складає 125 тисяч доларів.
Інженери Apocalypse змогли реалізувати схему із шістьма провідними колесами та п’ятьма блокуваннями, додати портальні мости та замінити штатні колеса на «грязьові» із зовнішнім діаметром 37 дюймів. Проте за пропорціями кастомний пікап відрізняється від оригінального Mercedes-Benz G 63 AMG: вантажна платформа менша, а колісна база коротша.
Модернізований усюдихід відрізняється кевларовим захистом, нестандартними підніжками та грубою чорною матовою фарбою типу раптор. Додавання третього провідного мосту не супроводжується форсуванням двигуна або доробкою трансмісії: 4,0-літровий V8 налаштований на ті ж 585 кінських сил і 850 Нм моменту, що крутить, тяга передається через 9-ступінчастий автомат.
Є два нюанси, які можуть злякати потенційного покупця. По-перше, у 2020 році позашляховик потрапив в аварію, внаслідок якої спрацювала подушка безпеки та була пошкоджена ходова частина. По-друге, на одометрі “Мерседеса” солідні 40 тисяч миль (64 тисячі кілометрів), з яких попереднім власником було додано близько 100 (1600 кілометрів).
З іншого боку за два дні до закінчення торгів унікальний шестиколісний пікап коштує 125 тисяч доларів: майже в півтора рази дешевше за звичайний новий Mercedes-AMG G 63 (від 179 тисяч доларів).
Раніше theROAD. писали, що Mercedes відкличе 26 тисяч нових “геліків” через проблеми з гальмами.