В’єтнамська майстерня Bandit9 представила одномісний електричний спортивний автомобіль Monaco. Він оснащений силовою установкою від Tesla Model S (тяговий електромотор потужністю 536 кінських сил, 603 Нм крутного моменту і літій-залізо-фосфатна батарея) і може прискорюватися з місця до 100 кілометрів на годину за 2,7 секунди. Дальність ходу “Монако” складе близько 400 кілометрів, а ціна – 150 тисяч доларів.
Насамперед в’єтнамська майстерня Bandit9 не займалася автомобілями. Її долею були кастом-байки з біоморфним дизайном. Одномісний Monaco – дебютний проєкт фірми на новій ниві. По градусу емоцій він близький до BAC Mono та Honda Project 2&4 , хоча оснащений не ДВЗ, а електричною установкою.
За початковим задумом Monaco мав стати чимось на кшталт чотириколісного мотоцикла. Але згодом у концепції виник елемент релігії — «релігії гонок». У нинішньому вигляді електрокар не випадково схожий на боліди Формули-1 середини XX століття. Таким чином Bandit9 віддає шану минулому і натякає, що Monaco має особливий драйверський характер.
Основу машини складає монокок. У початковій версії він алюмінієвий, у дорожчий зроблений із вуглепластику. Підвіски – з штангами, що штовхають і тягнуть. Все це прикриває зовнішня «шкаралупа» з АБС-пластику та сталі або карбону. До того ж у Monaco будуть вуглецеві гальма і магнієві колеса (вони на 25% легші алюмінієвих), а також повністю світлодіодна передня і задня оптика.
Силова установка електрокара зібрана на компонентах Tesla Model S. Це тяговий електромотор потужністю 536 кінських сил і 603 Нм моменту, що крутить, і літій-залізо-фосфатна батарея. Розгін до 60 миль на годину (97 км/год) у Monaco має займати 2,7 секунди, дальність ходу на одній зарядці – близько 400 кілометрів. Заявлена «максималка» – понад 260 кілометрів на годину.
За кермом Monaco можна буде випробувати справжні «формульні» навантаження. На розгоні вони становитимуть 2 g, у поворотах і при гальмуваннях – 4 g. Це дійсно дуже багато, оскільки під час рекордного заїзду Volkswagen ID.R на Нюрбургрингу в повороті було зафіксовано поперечне навантаження 3,49 g, а при уповільненні – 2,7 g.
Крім цього, електрокару обіцяні кермо-штурвал із програмованими кнопками, цифровий спідометр, ультраширокоформатна камера заднього виду та бічні дзеркала. Також кожен покупець Monaco отримає розумний шолом Forcite MK1S, оснащений динаміками Harman Kardon, камерою та системою світлодіодної індикації.
Раніше theROAD. писали, що Tesla оновив дизайн майбутнього роботизованого фурбгону.