Цього тижня захисники Tesla Full Self-Driving Beta (FSDB) досягли найнижчого рівня за весь час. Вони почали використовувати дітей щоб перевірити, чи вона зупиниться на автопілоті, якщо перед нею хтось вибіжить.
Історія починається, коли Whole Mars Catalog, популярний веб-сайт, що підтримує Tesla, попросив власників із FSDB, щоб їхні діти побігли перед автомобілем для тестування. Пам’ятайте, що автопілот Tesla не ідеальний, а сама компанія є предметом 38 розслідувань NHTSA.
Чи є хтось у Bay Area з дитиною, яка може бігти перед моїм автомобілем у бета версією Full Self-Driving Beta? Я обіцяю, що не переїду її
Омар Казі, власник Whole Mars Catalog .
Незважаючи на те, що це був «серйозний запит», ніхто не думав, що хтось відповість на заклик Казі використовувати справжню дитину для тестування потенційно небезпечного програмного забезпечення для напівавтономного водіння.
Незабаром Тед Парк, генеральний директор інвестиційної компанії під назвою Volt Equity, добровільно запропонував свою Tesla Model 3 (і своїх дітей) для цього небезпечного та безвідповідального випробування.
Використовуючи манекен і живих дітей Пака, Whole Mars Catalog провела тест, щоб перевірити, чи може FSDB розпізнавати дітей, які переходять вулицю, і реагувати належним чином.
Ми бачили кілька відео, де Tesla з FSD не змогла зупинитися перед манекеном під час випробування, де транспортні засоби з LiDar та іншими системами екстреної аварії успішно уникали зіткнення.
У цього тесту є дві основні вади. По-перше, йдеться про справжніх дітей, що є відвертою необачністю. Навіть якби Парк був уважним, поки його діти бігали на вулиці, будь-який ризик того, що їх збила машина, межує з небезпекою для дітей.
По-друге, експеримент не доводить, що FSDB зупиниться у всіх (або навіть у більшості) випадків, коли дитина вибіжить на вулицю. Парк налаштував свій транспортний засіб на дуже низьку швидкість лише тоді, коли була задіяна справжня людина, і залишив достатньо місця на дорозі, щоб автомобіль міг уповільнити швидкість.
Це не обов’язково вказує на реальну ситуацію, коли дитина може несподівано з’явитися на дорозі, коли автомобіль рухається з вищою швидкістю.
Є причина, чому краш-тести NHSTA та IIHS не проводяться з реальними людьми. Якщо ймовірність тілесних ушкоджень вище 0%, немає причин залучати до тестування живу людину. Що стосується краш-тестування, довірте це професіоналам.
Раніше ми писали, що Tesla планує випустити 2 мільйони електрокарів до кінця року.