Проти екологічного стандарту Євро-7 виступили вісім країн Євросоюзу.
Норму Євро-7 планується запровадити у Європі 2025 року. Згідно з актуальною редакцією законопроекту, від виробників легкових автомобілів вимагатимуть зберегти заявлені екологічні характеристики протягом 10 років або 200 тисяч кілометрів пробігу, а також посилюватимуться випробування. Насамперед проти переходу на суворіші економи виступали лише самі автомобільні компанії, а тепер і цілі країни.
Проти Євро-7 виступають Франція, Італія, Румунія, Болгарія, Польща, Угорщина, Словаччина та Чехія. Як повідомляє Reuters, уряди цих країн підписали відповідну угоду «проти будь-яких нових правил щодо викидів та вихлопних газів», а також проти нових правил випробувань легкових автомобілів та фургонів. Документ був направлений і владі інших країн, що входять до ЄС, тому кількість противників Євро-7 найближчим часом може збільшитися.
Раніше проти переходу на Євро-7 виступила Асоціація європейських автовиробників (АСЕА), а також глави концернів Stellantis, Mercedes-Benz і Volkswagen Group. Skoda оголосила, що у випадку, якщо ЄС перейде на Євро-7, вона змушена буде скоротити кількість моделей – під ніж можуть відправити Fabia, Scala та Kamiq, – а також урізати обсяги виробництва та закрити один із європейських заводів.
Справа в тому, що автомобільним компаніям необхідно буде інвестувати великі кошти в адаптацію силових агрегатів до нових норм, і, за оцінками експертів, вони не встигнуть окупитися до введення повної заборони на продаж машин з ДВС, яка почне діяти в Європі 2035 року.