Volkswagen підтвердив, що майбутній ID. 1 суперміні міський автомобіль справді коштуватиме менше 17 000 фунтів стерлінгів або близько 20 500 доларів США.
Цю новину опублікувала компанія Autocar, яка нещодавно розмовляла з головним операційним директором Томасом Шафером.
Автомобіль, який стане найменшим електромобілем у модельному ряду бренду та одного разу, можливо, буде носити табличку з ім’ям Polo, очолюватиме Skoda та, швидше за все, буде базуватися на платформі MEB. Буквально кілька днів тому компанія представила ID. 2all Concept, яка представить повністю електричний Golf (на фото нижче). Цей автомобіль зі спортивним стилем і хорошими пропорціями коштуватиме від 26 000 доларів і, швидше за все, показує, що ми маємо очікувати від ID. 1.
Створення транспортного засобу, який буде коштувати так мало, є серйозною проблемою, яка мала свої невдачі. Шаффер підтвердив цю думку, сказавши, що “це зовсім непроста гра” для виробництва такого автомобіля. Далі він каже, що єдиною перевагою VW є економія на масштабі. «У нашій масовій групі брендів ми виробляємо чотири автомобілі разом із Cupra та Skoda. Цей обсяг допоможе нам знизити ціни, щоб бути конкурентоспроможними, а також продовжувати заробляти гроші».
Шаффер каже, що побудувати автомобіль буде складним завданням, але бренд зобов’язався це зробити, тож тепер все йде повним ходом, поки це не буде виконано. Незабаром, як і протягом наступних кількох місяців, ми почуємо більше від компанії про автомобіль.
ID. 2all Concept дебютував із передньою установкою двигуна, який вироблятиме 223 кінські сили. Він поставлятиметься з набором акумуляторів на 38 і 56 кВт/год, причому більший блок забезпечує діапазон приблизно до 240 миль. Швидше за все, VW поділиться цими налаштуваннями з ID. 1, щоб знизити витрати, але літій-залізо-фосфатна батарея ємністю 38 кВт/год, швидше за все, буде єдиним варіантом батареї.
Як ми вже згадували раніше, автомобіль порівнює Polo не лише за розміром і ціною, але й за назвою. «Polo дуже успішний і є однією з наших ікон, і ми також збираємося використовувати цю концепцію автомобіля в майбутньому», — сказав Шаффер. «Ми ще не знаємо, чи використовуємо ми ту саму назву автомобіля. Зараз ми працюємо над цими знаковими назвами в майбутньому, щоб зрозуміти лінійку продуктів».
ID. 1 не буде вироблятись в Іспанії разом з іншими автомобілями на платформі MEB, і його фактичне виробництво не підтверджено. Є згадка про Індію через присутність Skoda, але нам доведеться почекати, щоб побачити.
Раніше повідомлялось, що у кросовера Volkswagen Tiguan з’явилася нова топ-версія.