Компанія Volkswagen розробила новий електромотор для машин ID-родини.
Модуль APP550 складається з синхронного електромотора з постійними магнітами, трансмісії та перетворювача струму, оснащений покращеною системою терморегулювання та видає 286 кінських сил та 550 Нм крутного моменту. Для порівняння: вузол APP310, який ставлять на нинішні електрокари, розвиває 204 сили та 310 Нм.
Електричний модуль APP310, яким сьогодні оснащують електричні Volkswagen на платформі MEB, видає 204 кінські сили та 310 Нм крутного моменту. Він включає синхронний електромотор з постійними магнітами, трансмісію, перетворювач струму, але при цьому міститься у звичайній спортивній сумці.
Новий вузол APP550 збереже компактність, проте пікові значення потужності та моменту будуть значно вищими – 286 сил і 550 Нм. Такі модулі з’являться на серійних машинах до кінця року.
Головні відмінності APP550 — статор з більшим числом витків дротом великого перерізу, потужніший магніт ротора, посилений привід та інвертор, що забезпечує високі фазні струми. Крім того, тут оптимізовано ряд компонентів — у тому числі систему терморегулювання. Олія розподіляється спеціальними каналами шестернями редуктора, а для його охолодження використовується основний водяний контур.