Volkswagen намагається якомога більше відмежуватися від ери Dieselgate. Volkswagen ID. Buzz – це концептуальне відродження культового мікроавтобуса VW T1. Це важливий крок для німецького бренду. Час покаже, чи було це правильним рішенням.
Тепер ми маємо змогу зазирнути всередину заводу в Ганновері, у місце, де виготовляють наступника знаменитого VW Bus.
Volkswagen вирішив продовжити традицію виробництва VW Type 2 наступного покоління в тому ж місці, яке подарувало світові мільйон фургонів у 1962 році. У той час вироблялось 700 автобусів щодня!
З настанням електричної ери VW вирішив відродити спадщину Bus (або Transporter). Це виявилося дуже розумною ідеєю, оскільки багато людей виявляли інтерес до фургона. Більше того, перетворення наступника Bus в електромобіль означало, що вони повинні були змінити завод у Ганновері, який був побудований в 1960-х роках, виключно для Type 2. Ось чому компанія витратила понад 680 мільйонів євро (713,7 мільйона доларів) для модернізації заводу, зокрема під ID. Buzz, два роки тому і тепер готова показати що вона зробла з грошима.
Раніше theROAD. писали про те, що Volkswagen презентував оновлений Touareg.