Компанія Volkswagen випустила ювілейний Polo GTI до 25-річчя «зарядженої» моделі.
Хот-хетч в особливій версії отримав назву Edition 25 і знаковий декор екстер’єру та інтер’єру, що вказує на чверть століття, що минули з моменту випуску першого Polo з приставкою GTI. Спецверсію випустять обмеженим тиражем у 2500 екземплярів. У продаж вона надійде 1 червня цього року і в Німеччині коштуватиме 35 205 євро
Volkswagen випустив перший Polo GTI у 1998 році. Нинішній варіант спортивного хетчбека побачив світ у 2017 році, а у 2021-му зазнав планового оновлення.
“Ювілейне” виконання відзначилося від стандартного Polo GTI особливим декором: 18-дюймовими легкосплавними колесами у кольорі Black Glossy з червоними гальмівними супортами, чорним дахом та чорними зовнішніми дзеркалами. Салон прикрашений глянцем, сидіння оббиті перфорованою шкірою з вишитими логотипами GTI. На порогах — плашки з написом One of 2500, що нагадують про рідкість екземпляра.
У розширеному списку обладнання є матричні фари, діодні ходові вогні, кермо з логотипом 25 і різні помічники. Серед них напівавтопілот IQ.Drive Travel Assist, який поєднує адаптивний круїз-контроль і систему утримання в смузі. Він може брати на себе керування на швидкості до 210 кілометрів на годину.
У технічній частині без змін: Polo GTI Edition 25 надає руху дволітровий бензиновий турбомотор потужністю 207 кінських сил (320 Нм крутного моменту). Пару йому складає семідіапазонний «робот», передній привід. З місця до 100 кілометрів на годину хетчбек розганяється за 6,5 секунд, максимальна швидкість становить 240 кілометрів на годину.
Нинішнє покоління може стати останнім для Volkswagen Polo. Прийняття нового жорсткого екостандарту Євро-7 може зробити собівартість малолітражного автомобіля зависоким, внаслідок чого модель подорожчає на чверть і стане непривабливою для покупця. Нішу Polo можуть зайняти електрокари ID.1 та ID.2, однак і тут доведеться шукати компроміс між вартістю та прийнятним запасом ходу.