Програмне забезпечення для систем безпеки Volvo нового покоління стане «цифровим триточковим ременем безпеки».
Про це повідомив в інтерв’ю Autocar генеральний директор шведської марки Джим Роуен. Volvo, яка першою застосувала триточковий ремінь в автомобілі ще в 50-х роках минулого століття, продовжує робити ставку на просунуті технології в галузі безпеки, які в сучасних Volvo використовують радари, датчики та лідори.
Нещодавно представлений флагманський електрокросовер EX90 має стати лідером автопрому в плані технологій, сказав Роуен. Це вже найтехнологічніший автомобіль Volvo: він оснащений мультимедійною системою на ігровому двигуні Unreal Engine, лідером Luminar, вісьмома камерами, п’ятьма радарами та 16 ультразвуковими сенсорами. Дані обробляються обчислювальною системою NVIDIA Odin, що виконує до 254 трильйонів операцій в секунду. Програмне забезпечення для нього Volvo написала сама.
Такого підходу шведи дотримуватимуться й надалі. Багато компаній віддають написання програмного забезпечення на аутсорс, проте Volvo не готові довірити стороннім роботу над важливим софтом, підкреслив Роуен. У Volvo цим займається особливий підрозділ, у штаті якого понад 700 осіб. Завдяки лідеру EX90, як стверджується, у майбутньому зможе пересуватися повністю автономно.
Також у планах Volvo – випуск EX30 , вже другого у новій лінійці електромобілів. Компактний кросовер, ймовірно, збудують на платформі SEA для невеликих автомобілів, а апелюватиме він до молодої аудиторії покоління Z, з яким, за словами Роуена, Volvo ніколи раніше не контактувала. Дебют EX30 очікується у 2024 році.
Зараз у модельному ряду Volvo три електромобілі – XC40 Recharge, C40 Recharge та EX90. За січень-жовтень минулого року на них припало 15 відсотків із 483 304 проданих по всьому світу машин. До 2025 року марка планує наростити продажі до 1,2 мільйона автомобілів на рік, причому половина з них мають бути електричними.
Раніше theROAD. писали, що Volvo готує електричний мінівен.