Volvo підтвердила відключення онлайн-сервісів на росії.
Шведська компанія повідомила, що відключила для росіян мобільний сервіс Volvo On Call (додаток Volvo Cars), дилери втратили доступ до майданчика обміну технічними даними TIE, а сервісні центри – до системи VIDA, за допомогою якої проводилися діагностика стану автомобілів та оновлення їхнього програмного забезпечення. Офіційний сайт Volvo все ще працює, але з позначкою, що машини недоступні для замовлення і не поставляються.
Рішення відключити онлайн-сервіси в Росії в Volvo Cars прийняли у зв’язку з введеними Євросоюзом санціями. Причому обмеження торкнуться всіх проданих на російській території автомобілів навіть якщо власник звернеться в сервіс в іншій країні. Наразі не відомо, чи стане це приводом у відмові в гарантійному обслуговуванні.
російські дилери Volvo вже скаржилися, що не можуть перепрограмувати ключі автомобілів.