Для розширення модельної лінійки автовиробники часто ту саму модель виводять на ринок з двома типами кузова — наприклад, стандартний кросовер за рахунок нового кузова перетворюється на купе-кросовер.
Зазвичай купеподібну версію вважають спортивнішою, але не завжди це саме так. Це довів електрокросовер Volvo XC40 Recharge, який у руках журналістів іспанського видання km77 виявив себе краще, ніж C40 Recharge.
Технічно обидві моделі абсолютно ідентичні і оснащені парою електромоторів сумарною потужністю 408 сил і моментом, що крутить, 660 Нм. Повнопривідні електромобілі були взуті в однакові шини Pirelli PZero Elect, що порівнювало ще більш показовим.
Влітку 2022 року у найкращій спробі втриматися в межах коридору з конусів експерт на Volvo C40 Recharge зміг на швидкості лише 70 кілометрів на годину. Це значно нижче, ніж у Tesla Model Y, яка впоралася з аналогічною вправою на швидкості 83 кілометри на годину.
Через рік у руках журналістів опинився Volvo XC40 Recharge, від якого не чекали на сюрпризи. Але модель їх піднесла — кросовер проїхав «лосиний тест» на швидкості 72 кілометри на годину. І нехай він також не може конкурувати з Tesla, але «простий» кросовер раптом виявився спортивнішим, ніж його купеподібний побратим.
Раніше theROAD. писали, що Volvo не зможе запустити виробництво електричного EX90 у зазначений термін.