У Xiaomi може з’явитися ще один автомобіль уже цього року.
Китайський виробник смартфонів запустив продажі електроседана SU7, який розганяється до «сотні» менше ніж за три секунди, проїжджає до 800 кілометрів без підзарядки і коштує вдвічі дешевше за Tesla Model S. За даними інсайдерів, на цьому Xiaomi не зупиниться: друга модель може побачити світло до кінця 2024 року, і це буде SUV – кросовер чи позашляховик.
Першим автомобілем Xiaomi став седан, що є нетиповим для інших місцевих виробників. Більшість їх фокусується на «піднятих» моделях: лінійки, наприклад, Nio, Xpeng і Li Auto переважно складаються з кросоверів і позашляховиків.
Однак Xiaomi вірить у седани. Генеральний директор компанії Лей Цзюнь нещодавно заявив, що автомобілі в першу чергу призначені для водіння, і чотиридверки гарантують кращі враження для тих, хто за кермом.
Вони також більше підходять для недовгих щоденних поїздок одинаків та маленьких сімей, і їх простіше доглядати. Крім того, попит у сегменті досить великий, зазначив Цзюнь, а пропозиції мало, оскільки «створити хороший електричний седан дуже складно».
Електрокар SU7 справив справжній фурор на китайському ринку: за півгодини з моменту старту продажу Xiaomi набрала 50 тисяч замовлень. Седан у початковому виконанні оцінили всього в 215 900 юанів, що в перерахунку на рублі не сягає трьох мільйонів. Tesla Model S, яку передбачали конкурентам, коштує набагато дорожче — від 700 тисяч. Вже в базі SU7 покладено 299-сильний мотор і автопілот, а запас ходу за паспортом досягає 700 кілометрів.