З 2024 року Mercedes витратить понад 1 мільярд доларів на адаптацію своєї мережі виробництва силових агрегатів для електромобілів.
Mercedes-Benz опублікував плани щодо інвестицій у розмірі понад 1 мільярд євро (1,06 мільярда доларів США) для адаптації своєї глобальної виробничої мережі для систем електричних силових агрегатів, включаючи акумуляторні батареї, електричні приводи та мости, починаючи з 2024 року.
Заводи в Каменці та Унтертюркхаймі в Німеччині, а також у Пекіні, де вже збирають батареї для електричних і гібридних моделей, збиратимуть батареї для моделей на майбутніх платформах MMA та MB.EA, а інший завод зі складання акумуляторів у Коелледі очікує на підтримку регіонального уряду. автовиробник сказав у заяві.
Унтертюркхайм, Пекін і Себеш в Румунії створюватимуть електричні приводи для автомобілів на нових платформах, а Гамбург і Унтертюркхайм залишаться провідними заводами зі складання електричних осей і компонентів.
«Немає жодного сайту, який би не був включений», — сказав керівник виробництва Йорг Бурцер під час телефонної розмови з пресою.
У червні було досягнуто домовленості про переведення європейських автозаводів на електромобілі керівництвом і представниками працівників, що зробило Зіндельфінген домом для автомобілів високого класу на платформі AMG.EA, Бремен і Кечкемет в Угорщині для основних моделей класу люкс і Раштатт і Кечкемет для входу – транспортні засоби рівня.
Автовиробник створив свої автомобільні заводи для виробництва як двигунів внутрішнього згоряння, так і електромобілів на одній виробничій лінії, але збірка акумуляторів і двигунів на одній лінії є складнішою, сказав Берцер.
Тим не менш, багато заводів з виробництва комплектуючих продовжуватимуть виготовляти деталі для автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння до тих пір, поки буде попит, оскільки Mercedes працює над продажами повністю електричних автомобілів до 2030 року, «де дозволяють ринкові умови».
Раніше повідомлялось, що гібрид Mercedes-AMG C 63 очолив модельний ряд C-класа.