На торги виставлять рідкісний гоночний Nissan Skyline GT-R.
Цей автомобіль — єдиний заднепривідний екземпляр свого роду, який виграв добову гонку на витривалість у Японії. З 1995 року модель не експлуатували, весь цей час вона зберігалася у музеї, тому збереглася повністю у первозданному вигляді. Очікується, що за спорткар вийде отримати близько 340 тисяч доларів.
На відміну від інших трекових автомобілів, цей екземпляр Skyline GT-R у 32-му кузові отримав задньопривідну, а не повнопривідну конфігурацію через зміну технічного регламенту японського чемпіонату. Крім того, спорткар отримав форсований до 450 кінських сил двигун RB26DETT.
Спорткар унікальний ще й історією своїх перемог, зокрема у гонці на витривалість. 1994 року цей Skyline GT-R фінішував першим у добовому заїзді «24 години Токачі», де відірвався від срібного призера на 10 кіл. Він став єдиним “Скайлайном” у кузові R32, який отримав “золото” в подібній гонці – надалі Nissan перейшов на 33-й кузов.
Після цього 1995 року спорткар вивели з експлуатації і помістили в музей штаб-квартири Hasemi Motorsport. Завдяки цьому, автомобіль не тільки зберіг повністю автентичну силову установку та механічні вузли, а й гоночну ліврею.
На початку червня на торги виставили ще один рідкісний екземпляр моделі – Nissan Skyline GT-R у кольорі Midnight Purple II. Загалом таких автомобілів було випущено 282, їх вирізняв незвичайний колір кузова.