Автовиробники та постачальники використовують деталі, надруковані на 3D, для забезпечення роботи складальних ліній і виробничого обладнання.
Інженери, які працювали над Tahoe, змінили конструкцію спойлера у верхній частині дверей багажника автомобіля, щоб забезпечити відповідність великого позашляховика сертифікації щодо економії палива після перевірки EPA. Оновлений спойлер вимагав нової деталі, яку GM називає закриваючим ущільнювачем. Гумоподібні компоненти встановлюються на кожному кінці спойлера, трохи вище дверей багажника.
Деталь зазвичай виготовляється в процесі, який називається литтям під тиском. Але, як стало відомо GM, виробництво нового ущільнювача, виготовленого під тиском, потребує мінімум 12 тижнів.
Бардслі, інженер із випуску дизайну закриваючої пломби, працював з інженерами у двох лабораторіях GM у розгалуженому Глобальному технічному центрі компанії у Воррені, штат Мічиган. Спочатку лабораторія Additive Innovation Lab надрукувала на 3D-вимірі кілька ущільнень, щоб перевірити, чи 3D-версія деталі могла відповідати стандартам якості та зовнішнього вигляду автовиробника.
У зв’язку з тим, що перші ущільнювачі показали багатообіцяючі результати, Центр адитивної індустріалізації GM зробив наступну ітерацію ущільнення з матеріалу, призначеного для виробництва, щоб визначити, чи можна його виробляти у великих обсягах. Бардслі тримала в руці зразки другої ітерації всього за два дні. Звідти GM запросила пропозиції від постачальників на виготовлення частини.
Роботу була передана GKN Forecast 3D, компанії з Карлсбада, штат Каліфорнія, яка є частиною GKN Additive.
У нас була правильна технологія та потрібні можливості в потрібний час, щоб допомогти вирішити цю конкретну проблему.
Джон Дулчінос, президент GKN Additive
Компанія GKN інвестувала в машини для адитивного виробництва, які використовують струменевий друк на сполучних матеріалах, що дозволяє виготовляти багато деталей одночасно.
Раніше повідомлялось, що технологічна фірма Bosch інвестує більше 3 мільярдів євро, щоб зробити більше напівпровідників, намагаючись боротися з поточним дефіцитом чіпів.