Hyundai Ioniq 5, мабуть, найкращий електромобіль у продажу, якщо врахувати всі моменти. Він продовжує отримувати нагороди по всьому світу, включно з найпрестижнішим титулом «Світовий автомобіль року».
Hyundai ще не закінчив і береже найкраще наостанок. Не секрет, що корейський бренд працює над Ioniq 5 N, який стане першим електричним продуктом підрозділу Hyundai N. Відомо, що Hyundai домовилась з колишнім керівником BMW M Альбером Бірманном, щоб вивести свій підрозділ, що займається швидкісними авто, на наступний рівень. Він постарався на славу, а такі продукти, як Veloster N, Kona N і Elantra N, вразили рецензентів.
За Ioniq 5 N кілька разів спостерігали на Нюрбургринзі , але, окрім того факту, що він існує, про нього відомо небагато.
Нещодавно Бірманн поспілкувався з австралійським виданням Driv , зробивши кілька цікавих коментарів. Більше не керуючи підрозділом N, Бірманн залишається виконавчим технічним радником. Найбільш недивним відкриттям є те, що Ioniq 5 N буде набагато швидшим за свого брата з ДВс i30 N.
«Це буде набагато швидше, ніж Hyundai i30 N», — сказав Бірманн. «Як він міг бути повільнішим? У нього майже 600 кінських сил». Ці 600 коней ще не підтверджені. Бірманн просто назвав приблизну цифру. «Це ще не визначено, це може бути 580, 600, [або] 620 кінських сил».
Скоріш за все, Бірманн не бреше про продуктивність Ioniq 5N, і з подвоєною потужністю цілком зрозуміло, що він знищить 286-сильну Elantra. Приблизно 600 к.с. — це приблизно те, що ми очікували, оскільки Ioniq N матиме більшу частину своєї силової установки з 576-сильним Kia EV6 GT.
Але бренд N — це щось більше, ніж просто жорстока прямолінійна швидкість, яка досить поширена в ці електрифіковані часи. Навіть стандартний двомоторний Ioniq 5 здатний перевершити кожен N продукт у продажу по прямій лінії. На щастя, акцент буде зроблено не на цьому.
«Швидше не має значення», — сказав Бірманн. «Це про усмішку, серцебиття. Питання в тому, наскільки це весело? Наскільки велика ваша усмішка?»
Бірманн також підтвердив, що Ioniq 5 N успадкує режим Drift Mode, який вперше дебютував на вищезгаданому Kia EV6 GT. Стандартний Ioniq 5 має лише режими Normal, Eco та Sport, але обов’язковий режим N обов’язково з’явиться, а режим Drift призначений для дурних витівок.
Розробити налаштування дрифту для електромобіля відносно легко. Між переднім і заднім двигуном немає фізичного зв’язку, тому передній перестає заважати після натискання кнопки. Що стосується того, наскільки легко буде контролювати згадані заноси, то колісна база Ioniq 5 майже на дюйм довша, ніж у BMW M5, тому все повинно бути досить легко приборкати.
Як відомо, Hyundai Ioniq 5 N з’явиться у 2023 році.