Mercedes-Maybach розкрив характеристики першого електричного кросовера класу люкс.
На Шанхайському автосалоні дебютував серійний EQS 680 SUV – найпотужніша, найрозкішніша і найдорожча версія EQS SUV, яка стане частиною лінійки Mercedes-Maybach. Зовнішні відмінності такого електрокросу від стандартного зводяться до двоколірного забарвлення кузова та емблем Maybach на задніх стійках, зате за потужністю та динамічними характеристиками він його перевершує. Електрична силова установка видає 658 кінських сил проти 544 у звичайного EQS SUV, а з місця до 100 кілометрів на годину Mercedes-Maybach EQS 680 розганяється за 4,4 секунд замість 4,6.
Насамперед варто пройтися за відмінностями. У плані дизайну їх не так вже й багато: можливість двоколірного забарвлення (щоправда, тільки за доплату), інший малюнок панелі, яка імітує радіатору грати, і безліч хрому в екстер’єрі, включаючи окантування елементів у передньому бампері з логотипами Maybach. Довершують вигляд колісні диски розмірністю 21 або 22 дюйми і матрична оптика Digital Light.
Більше уваги приділили оформленню інтер’єру. Тут і оздоблення високоякісною шкірою, і дерев’яний шпон, і атмосферне підсвічування, що складається з 253 світлодіодів – передбачено 64 відтінки та індивідуальне управління. Задні крісла роздільні, кожне регулюється у всіх можливих напрямках та оснащено підігрівом (включаючи зону шиї та плечей), вентиляцією та масажем. Опціонально пропонуються 11,6-дюймові екрани для пасажирів, що сидять на другому ряду, та вбудований міні-холодильник для пляшок.
Для того, щоб забезпечити більший комфорт для пасажирів, задні крісла зрушили назад у порівнянні зі звичайним EQS SUV, пожертвувавши місткістю багажника: у Майбаха його об’єм дорівнює 440 літрів проти 645 у стандартного електрокросу Mercedes-Benz. Заявлено пневматичну підвіску, повнокероване шасі (задні колеса можуть повертатися на кут до 4,5 градуса) та аудіосистема Burmester з п’ятнадцятьма динаміками.