У компанії BMW пообіцяли, що майбутні новинки отримають більш чистий дизайн.
Таку заяву зробив шеф-дизайнер BMW Адріан Ван Хойдонк. Ймовірно, мається на увазі більш лаконічне та просте оформлення — можливо навіть у дусі мінімалізму. Також компанія може переглянути деякі дизайнерські рішення останніх років, які викликали багато критики — наприклад, величезні «ніздрі» решітки радіатора у поєднанні з вузькою двоповерховою оптикою.
Ван Хойдонк запевнив, що керівництво BMW прислухається до обговорень дизайну нових моделей. Так що можливо, що елементи оформлення, які багатьом припали не до смаку, все ж таки відійдуть у минуле. BMW за свою історію досить експериментувала з формою радіаторної решітки, наділяючи машини як дуже тонкими вертикальними «ніздрями», так і широкими горизонтальними, зазначив художник. Тепер марка вільна робити все, що завгодно.
«Але я думаю, важливо, щоб наш майбутній стиль був «чистішим». Ми розробимо ґрати відповідно до пропорцій автомобіля або відповідно до виразу, який захочемо надати їй», — сказав ван Хойдонк.
Незважаючи на суперечки про дизайн, BMW показує солідні результати продажів: у 2022 році баварці реалізували 2,1 мільйона автомобілів по всьому світу, понад 177 тисяч з яких М-моделі. Загальна кількість трохи нижче, ніж у 2021 році, але попит на заряджені BMW зріс на 8,4 відсотка.
Гігантські грати вже дістаються не всім новинкам. Тиждень тому BMW представила новий 5-Series покоління G60 з відносно невеликими «ніздрями».