Bentley приступила до випробувань найуспішнішої в історії марки гоночної машини.
Британський автовиробник завершив випуск партії 12 відтворених довоєнних спорткарів Bentley 4½ Litre Supercharged Blower Continuation Series, після чого відразу перейшов на підготовку до збірки Bentley 6½ Litre Speed Six Continuation Series. Перші дві машини – Car Zero та Factory Works – вже розпочали багатомісячну програму заводських статичних та динамічних випробувань, за підсумками яких буде затверджено остаточні специфікації клієнтських автомобілів.
Як прототипи марка задіяла два оригінальні Speed Six: власний Speed Six GU409 із заводської колекції та Old Number 3 — заводський Speed Six, на якому в 1930 році брали участь у гонці «24 години Ле-Мана» Семмі Девіс і Клайв Данфі. Власник цієї машини надав її команді Mulliner, щоб ті могли отримати безцінні дані про розміри, матеріали та компоненти автомобіля, аж до останнього гвинта, гайки та болта.
Для нового гоночного двигуна об’ємом 6,5 літра, який у період розвивав 200 кінських сил, було виготовлено понад 600 окремих нових деталей, включаючи нову виливок блоку циліндрів. Перші динамометричні випробування показали, що двигуни серії Continuation розвивають потужність 205 кінських сил – більш високих результатів можна було б досягти за допомогою сучасних матеріалів, але мета проекту Continuation Series – створити Bentley точно такими, якими вони були в 1930 році.
Після свого дебюту на Фестивалі швидкості в Гудвуді в 2023 році Speed Six Car Zero приступив до програми випробувань — на нього чекають 35 тисяч кілометрів реального пробігу на 8000 кілометрів по гоночній трасі. Тривалість та швидкість заїздів поступово зростають, що дозволяє перевірити функціональність та довговічність машини у найскладніших умовах. Складання кожного клієнтського Bentley 6½ Litre Speed Six Continuation Series займе десять місяців.