Bentley приступила до випробувань найуспішнішої в історії марки гоночної машини.
Британський автовиробник завершив випуск партії 12 відтворених довоєнних спорткарів Bentley 4½ Litre Supercharged Blower Continuation Series, після чого відразу перейшов на підготовку до збірки Bentley 6½ Litre Speed Six Continuation Series. Перші дві машини – Car Zero та Factory Works – вже розпочали багатомісячну програму заводських статичних та динамічних випробувань, за підсумками яких буде затверджено остаточні специфікації клієнтських автомобілів.
Як прототипи марка задіяла два оригінальні Speed Six: власний Speed Six GU409 із заводської колекції та Old Number 3 — заводський Speed Six, на якому в 1930 році брали участь у гонці «24 години Ле-Мана» Семмі Девіс і Клайв Данфі. Власник цієї машини надав її команді Mulliner, щоб ті могли отримати безцінні дані про розміри, матеріали та компоненти автомобіля, аж до останнього гвинта, гайки та болта.
![](https://theroad.in.ua/wp-content/uploads/2023/12/Replika-najuspishnishoi-v-istorii-Bentley-honochnoi-mashyny-vyjshla-na-testy2-1024x683.jpg)
Для нового гоночного двигуна об’ємом 6,5 літра, який у період розвивав 200 кінських сил, було виготовлено понад 600 окремих нових деталей, включаючи нову виливок блоку циліндрів. Перші динамометричні випробування показали, що двигуни серії Continuation розвивають потужність 205 кінських сил – більш високих результатів можна було б досягти за допомогою сучасних матеріалів, але мета проекту Continuation Series – створити Bentley точно такими, якими вони були в 1930 році.
Після свого дебюту на Фестивалі швидкості в Гудвуді в 2023 році Speed Six Car Zero приступив до програми випробувань — на нього чекають 35 тисяч кілометрів реального пробігу на 8000 кілометрів по гоночній трасі. Тривалість та швидкість заїздів поступово зростають, що дозволяє перевірити функціональність та довговічність машини у найскладніших умовах. Складання кожного клієнтського Bentley 6½ Litre Speed Six Continuation Series займе десять місяців.