Електрокар Renault 5 E-Tech додали «тенісну» версію.
На Відкритому чемпіонаті Франції з тенісу, який пройде з 20 травня по 9 червня на кортах Ролан Гарроса, відбудеться публічний показ спецверсії Renault 5 E-Tech Roland-Garros. Такий хетчбек відрізняється обклеєним текстурованим плівкою дахом, зовнішнім декором, а також внутрішнім оздобленням, в якому є відсилання до технічних тканин для спортивного одягу, ґрунтових кортів і тенісних ракеток.
Електричний хетчбек Renault 5 E-Tech Electric отримав першу спецверсію під назвою Roland-Garros. Присвячено її, як неважко здогадатися, одному з чотирьох турнірів Великого шолома, який традиційно проводять на ґрунтових кортах тенісного комплексу «Ролан Гаррос» у Парижі. Французька марка третій рік поспіль стає партнером Відкритого чемпіонату Франції з тенісу та для доставки гостей надасть 180 автомобілів, серед яких електромоди на базі Renault 5 зразка 1970-х років.
На Roland Garros French Open відбудеться і перший публічний показ Renault 5 E-Tech Roland Garros, але в шоурумах машини з’являться лише 2025-го. Покупцям запропонують чотири кольори кузова: білий Pearl White, синій Midnight Blue, чорний Starry Black та ексклюзивний сірий Matt Slate Grey. Все це поєднуватиметься з окантовкою даху «сатинований хром», самим дахом, обклеєним «чорною текстурованою плівкою з текстильною обробкою», та логотипами Roland-Garros на дверях.
Салон хетчбека оброблять спеціальним світло-сірим текстилем, натхненням для якого стали технічні тканини для пошиття спортивного одягу. Про спекотні баталії на ґрунтових кортах нагадають майданчик для зарядки смартфона, в який на етапі виробництва підмішана червона глина для надання характерного кольору, і обмотаний на кшталт тенісної ракетки важіль трансмісії.
Привід Renault 5 передній. Силових установок три на вибір, але яка дістанеться спецверсії Roland Garros, поки що невідомо. Є варіанти на 70 (95 л.с., 215 Нм), 90 (120 л.с., 225 Нм) та 100 кіловат (150 л.с., 245 Нм). Батареї зібрані з осередків типу NMC (нікель-марганець-кобальт), підтримують зарядку з потужністю до 100 кіловат, можуть віддавати енергію назад до мережі та дозволяють проїжджати до 400—500 кілометрів залежно від ємності. Найпотужніший електрокар розганяється до першої «сотні» швидше за вісім секунд, з 80 до 120 кілометрів на годину — за сім. Максимальна швидкість – 150 кілометрів на годину.