Компанія BMW представила повнопривідне купе M4 CS.
У модельному ряду марки новинка займе місце між M4 Competition M xDrive та лімітованою M4 CSL, причому від останньої їй дістався 550-сильний двигун з кованим колінвалом і роздрукованою на 3D-принтері головкою блоку циліндрів. З місця до ста M4 CS розганяється на 0,1 секунди швидше за звичайну M4 Competition Coupé M xDrive і на 0,3 — M4 CSL, у якої провідними є лише задні колеса.
В ієрархії спорткарів BMW M нова M4 CS займе нішу між M4 Competition Coupé M xDrive та M4 CSL . Від останньої тут двигун – рядна бензинова “бітурбошестерка” 3.0, яка використовується як основа двигуна M4 GT3 . Агрегат розвиває 550 сил та 650 Нм і поєднується з восьмидіапазонним автоматом M Steptronic. У спринті до ста M4 CS швидше за CSL (3,7 с), проте до другої «сотні» машини розганяються з різницею в 0,4 секунди — причому не на користь новачка. Максималка теж відрізняється: 307 кілометрів на годину у M4 CSL і 302 у M4 CS.
На відміну від лімітованої дводверки, яка йде лише із заднім приводом, CS має повнопривідну трансмісію M xDrive з активним заднім диференціалом. На машині переглянуто кінематику всіх підвісок та кути розвалу коліс, встановлені перекалібровані електроннокеровані амортизатори, допоміжні пружини та стабілізатори поперечної стійкості. Водночас змінено налаштування електромеханічного підсилювача керма M Servotronic, стабілізуючої електроніки та режимів системи M Dynamic Mode. Як результат – повне коло Нюрбургрингу за 7 хвилин 21,989 секунди, на шість з лишком секунд швидше за звичайну M4 Competition.
Втім, і важить M4 CS менше. Різниця невелика — близько 20 кілограмів, але вона теж робить свій внесок. Дах, капот, передній спліттер та задній дифузор зроблені з армованого вуглеволокном пластику. Штатно на машині стоять гальма M Compound, ковані різнорозмірні колеса, полегшена випускна магістраль з титановим глушником (мінус 4 кг) та крісла-ковші M Carbon. За доплату можна замовити вуглець-кераміку, гоночні сліки та комплект алюмінієвих розпірок передньої частини кузова.
Також у стандартне оснащення M4 CS включено систему M Drive Professional. Вона дає доступ до функції M Drift Analyser, що оцінює бічні ковзання, та M Laptimer, яка надає докладні дані про проходження траси та дозволяє ділитися ними з друзями. Крім того, є просунутий трекшн-контроль — аж із десятьма рівнями втручання. Випускатимуть M4 CS на заводі BMW Group Plant Dingolfing. Старт виробництва заплановано на липень цього року, але замовлення почнуть приймати вже наприкінці травня. У США дводверку оцінили в 123500 доларів.