Дефіцит мікросхем, який сіє хаос в автомобільній промисловості, нікуди не подінеться. General Motors, а за ним і Hyundai підтвердили, що обмежені запаси напівпровідників залишаються величезною проблемою.
Американський автовиробник тимчасово закриває завод через брак напівпровідників. Очікується, що робота відновиться пізніше цього місяця.
Зараз близько 100 000 автомобілів GM чекають на чіпи, і компанія каже, що більшість із них були виготовлені минулого місяця.
Так само, як General Motors, Hyundai важко справлятися зі збоями, спричиненими кризою чіпів, в результаті чого компанія має великі проблеми зі щомісячними продажами.
Останні дані, оприлюднені компанією за червень місяць, недивно свідчать про падіння, оскільки загальні продажі Hyundai впали на 4,5 відсотка за рік. Якщо говорити точніше, у червні Hyundai продала трохи більше 340 500 автомобілів, порівняно з 356 631 одиницями в тому ж місяці попереднього року.
Падіння, на перший погляд, не таке велике, але, з іншого боку, різниця при порівнянні перших шести місяців двох років викликає набагато більше занепокоєння.
Продажі Hyundai за січень–червень цього року склали 1,87 мільйона одиниць, тоді як за перші шість місяців 2021 року компанія продала понад 2 мільйони автомобілів. Ця різниця становить падіння на 7,6 відсотка у 2022 році.
Сам автовиробник підтвердив, що дефіцит чіпів має великий вплив на його виробництво та продажі, і зараз важко сказати, коли саме криза може закінчитися.
Насправді ніхто не може сказати цього напевно, хоча такі технологічні гіганти, як Intel, не вірять, що світові запаси зможуть досягти рівня до 2020 року раніше, ніж у 2024 році. Іншими словами, ми лише на половині шляху до дефіциту чіпів, а виробники автомобілів по всьому світу страждатиметь від нестачі ще декілька років.
Більшість компаній, однак, очікують значних покращень щодо запасів у другій половині цього року.
Раніше повідомлялось, що Кіа та Hyundai підозрюють в дизельгейті.