Існують автомобілі, які назавжди займуть постійне місце в будь-якому гаражі. А є сучасні амбіційні автомобілі, які негайно прибираються на користь більш бажаної класики. Цей Ferrari F40 Competizione 1989 року — один із таких суперкарів, який миттєво замінив більш сучасний Ferrari SF90 Stradale.
Флагманський аукціон RM Sotheby’s проходитиме під час Тижня автомобілів у Монтереї трохи більше ніж через тиждень. Ferrari, що продаватиметься, має дозволений для вуличної їзди VIN-код, що робить його ще більш унікальним.
Опис RM Sotheby’s дуже промовистий щодо того, чого покупець може очікувати від шасі № 80782, підкреслюючи цей «одноразовий приклад, який представляє потенційно найрадикальніший дорожній F40, який коли-небудь створювався. Можливо, найшвидший F40, який коли-небудь створювався, з кінцевою потужністю, доступною між 700 і близько 1000 к.с. залежно від налаштування».
Оскільки цей Ferrari F40 був створений як вуличний автомобіль, спочатку доставлений голландському дилеру Ferrari Kroymans, усі елементи «Competizione», які ви бачите, були додані. Професійне перетворення на специфікацію Competizione було виконано компанією Cavallino Tuning у 1993 році, перш ніж подальші модифікації були зроблені G-Tex у Великобританії. Після цього Michelotta Group виконала подальші гоночні модифікації, оскільки F40 продовжував свою кампанію в джентльменських гонках і змаганнях Ferrari Challenge.
Michelotta Group модифікувала дев’ятнадцять гоночних автомобілів F4, які стали автомобілями зі специфікацією F40 LM Le Mans, а також сім для автомобілів F40 GT і, нарешті, F40 GTE для глобальних гонок GT. Цей конкретний F40 Competizione зазнав багатьох модифікацій протягом років існування, включаючи гоночну підвіску, вікна Lexan, більші гальма, гоночний аеронавігатор і гоночний інтер’єр. Автомобіль брав участь у перегонах від різних власників протягом 1990-х років і періодично в 2000-х роках до 2009 року. Після перерви на автодромі нинішній власник провів інтенсивну реставрацію у знаменитій групі Zanasi Group з Маранелло, Італія.
Під час повної реставрації кузова F40 було розібрано до шасі та відреставровано трьома шарами фарби Grigio Nardo замість традиційної Rosso Corsa (або жовтої, якою вона була колись у 90-х). Zanasi Group взялася за роботу над 2,9-літровим твін-турбо V8, і чистий результат становить 700-1000 кінських сил залежно від налаштування. Остаточний рахунок за нещодавно завершену роботу склав приблизно 125 000 доларів, але потенційні покупці можуть заплатити в понад 15 разів більше, щоб отримати його.
Раніше theROAD. писали, що Ferrari відкликає понад 23 тисячі авто через можливу відмову гальм.