З точки зорудизайну, Ferrari SF90 Stradale наближається до досконалості. Його одразу можна впізнати як класичний Ferrari, але модель має достатньо футуристичних штрихів, щоб виділити її як італійський гібрид для нової, електрифікованої ери.
Carlex Design все ж таки вирішили внести значні зміни в інтер’єр. Протягом багатьох років Carlex створював кілька неймовірних індивідуальних інтер’єрів , і тепер він показав фотографії готового результату, коли компанія досягла успіху з гібридним суперкаром Ferrari.
Завдяки стандартам майстерності Carlex, крутий, але дещо строгий інтер’єр SF90 значно пожвавився. Компанія зупинилася на червоному, чорному та сріблястому кольорах, які ідеально пасують до червоної фарби цього SF90. Сидіння виглядають чудово та мають перфоровані секції шкіри. Вони також, здається, суттєво посилені, що має зробити це досить пристойним GT для поїздок по пересіченій місцевості, особливо враховуючи, що він має 986 кінських сил.
Carlex також вважав за потрібне змінити кермо та панель приладів. Знову ж таки, використання червоних відтінків і різних текстур додає тепла та розкоші, яких, на думку студії, трохи не вистачає стандартному автомобілю.
Глянцеве вуглецеве волокно на центральній консолі та панелі приладів чудово поєднується зі змінами Carlex. Мабуть, наша улюблена частина салону – це місце, яке ви не побачите або торкнетесь часто: оздоблення стелі. Оздоблений алькантарою, Carlex ще більше оживив хедлайнер червоним і сріблястим кольорами по центру. Тонкі шви на сонцезахисних козирках також додають ефекту.
Хоча власник цього SF90 міг би заглибитися у власний каталог налаштувань Ferrari і вибрати сидіння Daytona Racing і майже необмежену палітру кольорів, унікальний підхід Carlex зробив і без того особливий суперкар ще кращим.
Раніше ми писали, що Ferrari Portofino M отримав 700 коней та новий дизайн.