Виробництво Q8 e-tron буде нейтральним за викидом вуглецю завдяки різноманітним екологічним тактикам, які використовує Audi Belgium.
Audi оголосила сьогодні, що перші нові Q8 e-trons почали проходити конвеєр на її заводі в Брюсселі, Бельгія. Ретельно оновивши позашляховик e-tron, Audi вирішила не лише переглянути зовнішній вигляд і технології автомобіля, але й додати йому нову блискучу табличку, щоб краще відповідати лінійці.
«Завдяки підвищеній ефективності та запасу ходу, а також вдосконаленому дизайну новий Audi Q8 e-tron є сильним доказом електромобільності», — сказав Герд Вокер, керівник відділу виробництва та логістики Audi.
З оновленням Audi збільшила розмір базової батареї електромобіля на 29 відсотків, з 69 кВт-год до 89 кВт-год. Це дає позашляховику запас ходу до 307 миль (491 км) із звичайною формою кузова та до 316 миль (505 км) із витонченим кузовом Sportback.
Також доступна більша акумуляторна батарея ємністю 106 кВт-год (з 86 кВт-год), що дає позашляховику запас ходу до 364 миль (582 км), а Sportback — до 375 миль (600 км). У своєму найефективнішому вигляді, як SQ8 e-tron, його подвійні двигуни виробляють 496 к.с. (370 кВт/503 к.с.) і 718 фунт-фут (973 Нм) крутного моменту.
Так само, як Audi, схвильований цим підвищенням продуктивності, бренд більше схвильований тим, що електричний позашляховик буде сертифікований як чистий викид вуглецю. Це завдяки заводу в Бельгії, де він будується, і це честь, що старий позашляховик e-tron також розділив.
Завод використовує зелену енергію з 2012 року, а нещодавно додав 107 000 квадратних метрів (1 151 738 квадратних футів) сонячних панелей на своєму даху. Загалом система генерує 9000 мегават-годин електроенергії щороку, чого буде достатньо для зарядки 90 000 Q8 e-tron. Це також допомагає уникнути викидів 1881 тонни вуглецю щороку.
З травня завод використовує лише екологічні вантажні поїзди, щоб доставляти речі на завод і вивозити його, а постачальник акумуляторних елементів Audi зобов’язаний використовувати відновлювану енергію для виробництва акумуляторів для Q8 e-tron.
«Шлях, який обирає Audi, зберігає ресурси та прискорює нашу трансформацію», — сказав Вокер. «Досвід, накопичений Брюсселем з 2018 року, можна використовувати в усіх підрозділах Audi Group».
На деяких європейських ринках відкриті книги замовлень на новий електричний позашляховик, і очікується, що вони почнуть з’являтися в салонах ближче до кінця лютого. Американцям, тим часом, доведеться почекати трохи довше, оскільки вихід Audi Q8 e-tron у США очікується в квітні.
Раніше було представлено новий прототип Audi E-Tron.