Ford Bronco Sport не стане повноцінним електромобілем раніше 2030 модельного року з однієї ключової причини: він збереже існуючу платформу C2 до кінця десятиліття.
AutoForecast Solutions оприлюднила інформацію про майбутнє кросовера, орієнтованого на бездоріжжя, яке передбачає 11-річне виробництво.
Автовиробнику не обов’язково використовувати абсолютно нову платформу для значного оновлення будь-якої зі своїх моделей. Просто подивіться на Ford Mustang 2024 року, який використовує еволюцію поточної платформи будь-якого автомобіля та двигунів. У випадку з Bronco Sport, здається, Ford вирішив зберегти платформу C2 до 31 липня 2031 року. Ця архітектура також лежить в основі Escape, Maverick і Focus, призначеного тільки для зарубіжних країн.
Maverick також збереже свою основу C2, коли він буде оновлений для 2028 модельного року, і продовжуватиме збиратися на заводі Hermosillo Assembly в Мексиці до 2033 року. Оскільки обидві моделі мають однакову архітектуру, було б сенс побачити, як вони всі стануть повністю електричними на початку наступного десятиліття.
Однак очікується, що Escape стане повністю електричним з новою спеціалізованою платформою EV для 2027 модельного року; Bronco Sport і Maverick повинні прийняти цю платформу через кілька років. Для Ford є сенс зберегти архітектуру C2 для Bronco Sport і Maverick до кінця десятиліття з метою економії коштів і щоб він міг впоратися з гібридизацією.
Прекрасним прикладом є Maverick Hybrid. Ми не чули про будь-які негайні плани випустити Bronco Sport Hybrid із поточним поколінням, але було б сенс зробити це десь у середині десятиліття. Значне оновлення буде необхідним, щоб зберегти конкурентоспроможність автомобіля до появи покоління EV.
Раніше theROAD. писали, що Ford оголосив характеристики Mustang 2024.