Ariel вперше оголосив, що працює над електричним вбивцею гіперкарів під назвою Hipercar ще в 2017 році. Зараз машина вже завершена і готова зустріти світ. І ні, ми не помилково написали написали назву. Hipercar — це скорочення від HIgh-Performance Carbon Reduction.
Hipercar здавався малоймовірним на момент свого початкового анонсу, враховуючи величезну суму грошей, необхідну для розробки електромобіля з нуля. Ariel отримав гарну репутацію за створення легких автомобілів із шаленою потужністю, які мають божевільні показники співвідношення потужності до ваги.
Як виявилося, частина про фінансування була правдою. Ariel є приватною компанією, яка виробляє нішеві транспортні засоби в дуже обмеженій кількості. Такий великий конгломерат, як Stellantis, швидше за все, витрачає на каву більше, ніж сума прибутку, яку Аріель отримує за рік.
Ariel Hipercar офіційно представлено, але хоча автовиробник ще не опублікував повну інформацію, EVO отримав спеціальний доступ, щоб побачити автомобіль зблизька та поспілкуватися з людьми за лаштунками.
Дійсно, Ariel не мав коштів на розробку електромобіля, yряд Великобританії надав фінансування для створення Hipercar. Аріель отримує новий гіперкар, і уряд Великої Британії відчуває себе добре, оскільки він наближається до своєї мети – нульовий рівень викидів.
4WD Hipercar приводиться в рух чотирма окремими двигунами, по одному на кожному колесі. Кожен двигун видає 295 кінських сил, що дає загальну потужність 1180 кінських сил і 1342 фунт-фут крутного моменту, що отримується від акумулятора ємністю 62,2 кВт/год. Ви також можете вибрати менш потужну модель із заднім приводом лише з 590 к.с. і 662 фунт-фут. Повнопривідна модель розганяється до 100 км/год за 2,09 секунди і до 150 км/год за 4,42 секунди, а потім досягає 250 км/год.
Шасі являє собою скріплену алюмінієву ванну, покриту панелями з вуглецевого волокна. Вперше в автомобілі Ariel водій і пасажир матимуть дах над головою. Аріелю потрібен був закритий кузов для поліпшення аеродинаміки, а також місце для розміщення ковша на даху, який забезпечує потужність турбіни. Покупці можуть замовити мікротурбіну як подовжувач запасу ходу, якщо стандартного електричного запасу ходу в 240 кілометрів недостатньо.
Він також поставляється з адаптивними амортизаторами Bilstein, шинами Michelin Cup 2 і гальмами AP Racing із шестикорпусними супортами спереду та чотирикорпусними супортами ззаду.
Розробляючи автомобіль, Ariel помітив, що він погано показує себе на трасі. Тож компанія розробила та запатентувала систему рідинного охолодження, яка може подавати нагрітий або охолоджений гель до кожного блоку елементів всередині батареї.
Що стосується ваги, то це не проблема. Однак він важкий за мірками виробника. Atom важить 1300 фунтів, а позашляховий Nomad трохи більший і важить 1477 фунтів. Hipercar важить 3185 фунтів, що робить його більш ніж удвічі важчим за найважчий автомобіль, який Аріель випускає зараз.
Що стосується того, коли ви зможете їздити на першому електромобілі від Ariel, Hipercar ще не готовий до продажу, але він буде дорогим, навіть якщо держава фінансує більшу частину. Ariel не був готовий назвати цифру, але зазначив, що вона буде меншою за мільйон фунтів (1,15 мільйона доларів).
Раніше theROAD. писали, що Pagani працює над повністю електричними гіперкарами.