Puma випустила натхненну арт-каром BMW колекцію одягу та взуття.
У 2023 році виповнюється 100 років від дня народження легендарного художника Роя Ліхтенштейна, який у 1977 році перетворив гоночний BMW 320i Turbo на арт-кар. Машина того ж сезону виграла марафон «24 години Ле-Мана» у своєму класі, вписавши себе цим успіхом в історію бренду та фірмових арт-карів баварської марки. Пам’ять художника спортивний підрозділ BMW M Motorsport разом із компанією Puma вирішив вшанувати капсульною колекцією BMW Art Car.
Джерело натхнення послужила традиційна для художника поп-арту техніка нанесення зображень за допомогою точок Бен-Дей, яку американець спочатку втілив на кузові автомобіля. А зараз малюнок з бортів арт-кара дизайнери перенесли на лімітовану партію курток, спортивних штанів, футболок, кепок та кросівок Puma.
Арт-кар прикрашений пейзажем, нанесеним таким чином, щоб імітувати рух по кузову і заодно ілюструвати зміну часу доби за рахунок різних малюнків сонця та хмар. Окремі елементи дизайну з BMW 320i Turbo були перенесені на одяг, щоб колекція у зборі формувала відомий вигляд арт-кара.
Наклад одягу та взуття BMW Art Car Collection by Roy Lichtenstein не названий, але відомі ціни. Найдешевшою стала бейсболка за 50 євро, за 70 євро можна придбати футболку, у 120 євро оцінені і штани, і кросівки, а найдорожче – 200 євро – коштує куртка. Колекція з’явиться у продажу в онлайн-магазинах BMW та Puma, а також у вибраних бутіках Puma.