Увосьме за 109-річну історію Aston Martin логотип з крилами буде оновлено. Нове лого має відповідати тренду електрифікації та переходу компанії в нові сегменти.
Про це повідомляє пресслужба компанії.
Бренд розгортає глобальну маркетингову кампанію, зосереджену навколо слів “Інтенсивність. Драйв”. Цьому слогану має відповідати нове лого.
“Це все є частиною зусиль, спрямованих на те, щоб показати молодим покупцям, що бренд відповідає сучасним трендам», — зазначив Марек Райхман , головний креативний директор Aston.
Ренато Бізіньяні, керівник глобального маркетингу та комунікацій, сказав, що кампанія спрямована на потенційних клієнтів віком від 30 до 40 років.
«Йдеться про те, щоб бути в центрі уваги. Це причина, чому ми маємо платформу Формули-1. Це одна з найбільших маркетингових платформ у світовому масштабі, майже кожні вихідні є майже 500 мільйонів глядачів у глобальному масштабі. Але якщо ви занурюєтеся в чийсь розум і не знаходитеся в центрі прийняття рішень, можливо, вони підуть кудись ще», — сказав він Automotive News.
Одна з частин кампанії “Intensity. Driven” – це короткометражний фільм, який намагається відобразити внутрішній досвід перебування за кермом Aston Martin. Звук двигуна та вихлопу, а також деталі, що демонструють увагу бренду до деталей у дизайні, – це лише деякі моменти, на яких буде зосереджено увагу фільму.